De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden."— Transcript van de presentatie:

1 Inge Jansen – CDM3a

2 Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden welke aansluiten bij de doelgroep van allerlei landelijke aanbieders.

3 Inzetten van media kanaal  Facebook  Meest gebruikte sociale netwerk in Nederland  Kanaal waar de meeste mensen uit de doelgroep actief op zijn  Helft van de Facebook gebruikers logt dagelijks in

4 Doelstellingen realiseren  Minimaal 15 likes binnen twee weken na het opzetten van de pagina.  Minimaal 40 likes aan het einde van dit kwartaal.  Interactie op de pagina door tenminste vier personen.

5 Contentstrategie  Gemiddeld vijf keer per week een leuke aanbieding, actie, korting of wedstrijd plaatsen op wisselende momenten.  Monitoren welke content het beste aanslaat en wat het beste tijdstip van plaatsing is.  Content voornamelijk laten bestaan uit foto’s en video’s.

6 Meten is weten  Statistieken meten mbv Facebook Statistieken  Meten hoevaak op een link is geklikt mbv bitly.com  Is een succes als alle doelstellingen behaald zijn!


Download ppt "Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden."

Verwante presentaties


Ads door Google