De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

In&Uit Hasselt Naar een nieuw toeristisch- cultureel- en vrijetijdsonthaal Jean-Pierre Swerts Themadag Vrijetijdsonthaal 26 september 2005.

Verwante presentaties


Presentatie over: "In&Uit Hasselt Naar een nieuw toeristisch- cultureel- en vrijetijdsonthaal Jean-Pierre Swerts Themadag Vrijetijdsonthaal 26 september 2005."— Transcript van de presentatie:

1 In&Uit Hasselt Naar een nieuw toeristisch- cultureel- en vrijetijdsonthaal Jean-Pierre Swerts Themadag Vrijetijdsonthaal 26 september 2005

2 In&Uit Hasselt : ontstaan uit twee verhalen

3 Het eerste verhaal: De Hasseltse culture club

4 Kerstmis 2003 Geboorte Hasseltse cultureclub Swot Hasseltse cultuur

5 Conclusie: ruim kwalitatief en kwantitatief aanbod maar te zwakke cultuurcommunicatie

6 Besluit: een cultuurcommunicatie- plan voor Hasselt

7 Resultaat (na een jaar intense voorbereiding en samenwerking met alle huizen en met Cultuurnet Vlaanderen): een cultuurbeleidsplan met drie componenten

8 1. Uit in Hasselt 2. Cultuurvisibiliteit 3. Doelgroepen

9 Uit in Hasselt

10 Onderdelen: - Uitwinkel - Uitmagazine - Uit-e-zine - Uitlijn - Uitwebsite - Uitpunten - Uit-look&feel

11 Het tweede verhaal: van dienst voor toerisme naar vrijetijdswinkel

12 geïnspireerd door initiatieven in het buitenland en een pilootproject van Toerisme Vlaanderen

13 Beide verhalen worden samen één groot verhaal en resulteren in In&Uit Hasselt

14 In&Uit look&feel

15

16

17

18 In&Uitwinkel

19 Een combinatie van: - persoonlijk onthaal - één (groei)balie - multimediaal onthaal (touchscreen, PC’s PID’s) - vrijetijdsaanbod (toerisme, cultuur, sport, evenementen) - ticketting en reservaties (2de fase) - info en verkoop (echte winkel)

20

21 - ruimere openingsdagen en - uren - interne reglementen voor informatiemateriaal en verkoopartikelen

22 In&Uitmagazine In&Uit-e-zine In&Uitwebsite : coördinatie stad + intern/extere redactie

23 In&Uitlijn: 24/24uur informatie

24 In&Uitpunten De winkel is het grootwarenhuis, de Uitpunten (antennes) de speciaalzaken

25 De Uitpunten worden gevestigd in de professionele cultuurhuizen, Kinepolis, Ethiasarena, Grenslandhallen, station, grote sporthallen, Herkenrode,...

26 In elk punt komt een PID en een display voor de In&Uitmagazines De PID’s worden 30 sec aangestuurd door In&Uit centraal en 30 sec door de locatie zelf

27 Opleiding en bijscholing Het onthaalpersoneel van alle locaties krijgt een opleiding (en bijscholing) over de andere locaties en hun programmering

28 Bedankt Stad Hasselt Afdeling cultuur, toerisme, musea, archief en erfgoed


Download ppt "In&Uit Hasselt Naar een nieuw toeristisch- cultureel- en vrijetijdsonthaal Jean-Pierre Swerts Themadag Vrijetijdsonthaal 26 september 2005."

Verwante presentaties


Ads door Google