De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

9-4-2017.

Verwante presentaties


Presentatie over: "9-4-2017."— Transcript van de presentatie:

1

2 Omgevingsanalyse

3 Achtergrondinformatie
Achtergrondinformatie Een paar bekende dranken van The Coca Cola Company Coca Cola Normal/Light/Vanilla/Cherry Coca-Cola Caffeine Free Fanta Orange Fanta Light Fanta Cassis/Lemon/Pomelo/Exotic Nestea Aquarius Lemon/Orange/Grapefruit Minute Maid Orange/Apple Kinley bitter Lemon/Tonic

4

5 Communicatiedoelstellingen
Communicatiedoelstellingen 60 procent van de doelgroep moet vóór 28 april 2006 weten dat er op 29 april een groots evenement plaats vind door georganiseerd door de Coca Cola Company 70 procent van de doelgroep moet in de periode vanaf 30 april tot het einde van de zomervakantie één of meerdere van de volgende producten verbinden met de woorden “fun” en “koninginnedag”: “Coca Cola”, “Coca Cola Vanilla”, “Coca Cola Light”, “Coca Cola Cherry”, “Fanta” en/of “Sprite” 80% van de doelgroep is vóór 29 april in aanraking geweest met een communicatie-uiting (commercial, flyer, minisite e.d) met het onderwerp “koninginnedag 2006” van de Coca Cola Group.

6 Marketingdoelstellingen
Marketingdoelstellingen De afzet van de producten “Coca Cola”, “Coca Cola Vanilla”, “Coca Cola Light”, “Coca Cola Cherry”, “Fanta” en “Sprite” in Nederland moet minimaal zijn op het evenement “Koninginnedag 2006” op 29 april 2006. Het marktaandeel van de Coca Cola Company in de frisdrankenmarkt moet binnen de periode van 2 jaar zijn vergroot met 1 procentpunt. De stand(‘s) op het Koninginnedagevenement op 29 april 2006 moeten vanaf 9 uur ‘s-ochtends tot en met 23:00 ’s-avonds minimaal 80% bezet zijn door het publiek. De naamsbekendheid van de producten “Coca Cola”, “Coca Cola Vanilla”, “Coca Cola Light”, “Coca Cola Cherry”, “Fanta” en “Sprite” onder de doelgroep in Nederland moet binnen 2 jaar minimaal 95% zijn

7 Concept Op koninginnedag zullen er stands te staan komen in verschillende grote steden in Nederland, waar een multi player shooter game worden gespeeld. Dit spel is gericht op de Coca Cola Company. In plaats van wapens word er voor coca cola blikjes gekozen om elkaar af te schieten. Het spel is gebaseerd op de Unreal 3d engin. (Unreal Tournament) De bedoeling is heel simpel, schiet zoveel mensen neer als mogelijk en win prijs!

8 Game Multi Player Shooter Betekenis MPS
Game Multi Player Shooter Betekenis MPS Een schietspel gezien vanuit de ogen van de speler (FPS), dat gespeeld kan worden door meerdere spelers tegelijkertijd tijdens een lan party of via het internet.


Download ppt "9-4-2017."

Verwante presentaties


Ads door Google