Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdEvelien Janssens Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
S OCIAL N ETWORK- I T Stefan, Inge, Fatemeh, Chris & Mark
2
Social Networking Theorie Definitie Geschiedenis Voorbeelden van social networks Arbeidsmarktcommunicatie Casus Weblog
3
Definitie
4
Privé of professioneel? Voorbeeld 2 Voorbeeld 1
5
Marketingmix Wie maken er gebruik van social networks? Wat doen deze gebruikers? Veranderingen in de nabije toekomst
6
Marketingmix Wie maken er gebruik van social networks? Wat doen deze gebruikers? Veranderingen in de nabije toekomst
7
Tieners (12-17) Jeugd (18-21) Generatie Y (22-26) Generatie X (27-40) Jonge boomers (41-50) Oudere boomers (51-61) Senioren (62+) Wie maken er gebruik van social networks?
8
Marketingmix Wie maken er gebruik van social networks? Wat doen deze gebruikers? Veranderingen in de nabije toekomst
9
Creators: schrijvers/oprichters Critics: reageren op content Collectors: gebruiken vooral RSS Joiners: actieve deelname social media Spectators: kijken vooral Inactives: ongevoelig Wat doen deze gebruikers?
10
Marketingmix Wie maken er gebruik van social networks? Wat doen deze gebruikers? Veranderingen in de nabije toekomst
11
Defriending/denetworking Integratie van netwerken/ wie wordt dominant? Online/Offline (augmented reality/locatiebepaling) Verbeterde rekenmodellen ROI Meer terreinen (gezondheidszorg, onderwijs) Veranderingen in de nabije toekomst
12
Het Ontstaan Voorgangers Cyworld en Friendster
14
Voorbeelden van Social Networks
15
Wat voor social network is dit? Externe communicatie Interne communicatie Hyves
18
Wat voor social network is dit? Externe communicatie Interne communicatie Facebook
19
Wat voor social network is dit? Externe communicatie Interne communicatie YouTube
20
Wat voor social network is dit? Externe communicatie Interne communicatie Twitter
21
Wat voor social network is dit? Externe communicatie Interne communicatie LinkedIn
22
Arbeidsmarktcommunicatie Personeelswerving Personeelsscreening
25
Personal branding Wat wel/niet op je profiel
28
Casus
29
Team 3 Emily Dessai Martijn Team 2 Margo Gert-Jan José Team 1 Ronald Dineke Felicé Bedenk een protest- campagne die gebruik maakt van social networks om Geert Wilders minder stemmen te bezorgen. TIPS: - Geert Wilders stemmers overtuigen om over te stappen? - Aanhangers van andere partijen overtuigen dat ze hun stem moeten laten gelden? -Wil je informeren, shockeren, generaliseren? WEES CREATIEF EN VERRAS ONS!
30
Team 3 Emily Dessai Martijn Team 2 Margo Gert-Jan José Team 1 Ronald Dineke Felicé Bedenk een protest- campagne die gebruik maakt van social networks om Geert Wilders minder stemmen te bezorgen. TIPS: - Geert Wilders stemmers overtuigen om over te stappen? - Aanhangers van andere partijen overtuigen dat ze hun stem moeten laten gelden? -Wil je informeren, shockeren, generaliseren? WEES CREATIEF EN VERRAS ONS!
31
Weblog socialnetworkit.nl
32
Bedankt voor jullie medewerking en aandacht!! En alvast de beste wensen!
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.