Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdRebecca Koster Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
2
Uit in Brabant
3
Doel: stimulering cultuurparticipatie Initiatief van: Brabants Bureau voor Toerisme Provinciale Bibliotheekcentrale Omroep Brabant Provincie Noord-Brabant
4
Drieslag in het project: Provinciaal internetplatform en database Lokale Uitpunten In 14 steden lokale website en balie Uitmarketing Marketingcampagnes voor theaters, musea e.a.
5
Nieuw publiek: Niet & laag participanten Inwoners van en bezoekers aan Brabant Brabantse organisaties: Amateur tot professioneel Cultureel én recreatief Doelgroepen
6
Methodiek Nieuw publiek werven voor Brabantse culturele en vrijetijdsinstellingen Op basis van internet-technologie met webplatform voor collectieve toepassingen Met een sterk merk als basis voor multilabel-strategie
7
Samenwerking lokaal-regionaal Gezamenlijk Uitmerk Gezamenlijke database Provinciale themasites Lokale balies Lokale sites Lokale print
9
Provinciaal redactionele formule met thema’s Pasen, Festivals, Koninginnedag, Herfstvakantie, Valentijn, Sinterklaas etc. Internetstrategie
11
Provinciaal Redactionele formule met thema’s Pasen, Festivals, Koninginnedag, Herfstvakantie, Valentijn, Sinterklaas etc. Internetstrategie Online acties en E-Marketing met opt-in: Wekelijkse E-agenda naar 20.000 adressen Lokale E-agenda’s met en zonder profiel
13
Provinciaal redactionele formule met thema’s Pasen, Festivals, Koninginnedag, Herfstvakantie, Valentijn, Sinterklaas etc. Internetstrategie Online acties en E-Marketing met opt-in: Wekelijkse E-agenda naar 20.000 adressen Lokale E-agenda’s met en zonder profiel) Ontwikkeling Webplatform: Sites voor lokale projecten en festivals
15
Evenementbezoek naar aanleiding van de informatie op de site: 860.000 in 2004 Resultaten tot nu toe 2004 1.150.000 sitebezoekers 20051.500.000 sitebezoekers
16
Organisatie Provinciale organisatie is zelfstandige stichting (VZW) Lokale Uitpunten zijn onderdeel van Bibliotheek Samenwerking is nu in netwerkverband maar groeit naar geïntegreerde organisatie Sturing en stimulering door Provinciale overheid is essentieel
17
Opbouw van collectieve bezoekersdatabank (met bibliotheken, theaters, festivals, musea etc) Analyse bezoekersprofielen Meer kennis Gerichtere communicatie Efficiënte besteding van middelen Uiteindelijk…
18
Informatie geven op het moment dat de er vraag is, onafhankelijk van tijd, medium en locatie… Narrowcasting Multilabel met webchannels Distributie content onder white label Zoekmachinemarketing Fysiek distributienetwerk en balie’s Optimaal vrijetijdsonthaal:
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.