De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Inhoudstabel Inleiding Doelstelling Doelgroep Strategie Communicatiemiddelen Budgettering.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Inhoudstabel Inleiding Doelstelling Doelgroep Strategie Communicatiemiddelen Budgettering."— Transcript van de presentatie:

1

2 Inhoudstabel Inleiding Doelstelling Doelgroep Strategie Communicatiemiddelen Budgettering

3 Inleiding

4 Sexyer maken Brand Activation Doel

5 Strategie (jaar 1)

6

7 Strategie (jaar 2)

8

9 Strategie (jaar 3)

10

11 In de 5 Vlaamse provinciehoofdsteden Duur: 2 weken Laagdrempelig Hapjes Cocktails Unieke inrichting (hout) Pop-up MVSA Bar

12 Exclusiviteit “Gouden kurk” Locatie: Antwerpen Uniek: koken met Wout Bru, “cocktailbuilders”, vuurspuwers, … “Once in a lifetime” Event

13 Venues (Apéreau, Bal du Zoute, Baouzza, …) Clubs (Versuz, Carré, Noxx, …) Cocktails (Aperol, …) Restaurants Partnerships

14 Gouden Fles Locatie verschillende pop-ups Pushberichten App

15 Storytelling Sociale media  kosten drukken Create a myth Advertising

16 Via website : tabblad pop-ups Facebook Communicatiemiddelen

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27


Download ppt "Inhoudstabel Inleiding Doelstelling Doelgroep Strategie Communicatiemiddelen Budgettering."

Verwante presentaties


Ads door Google