Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdErika Martens Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
2
Inhoudstabel Inleiding Doelstelling Doelgroep Strategie Communicatiemiddelen Budgettering
3
Inleiding
4
Sexyer maken Brand Activation Doel
5
Strategie (jaar 1)
7
Strategie (jaar 2)
9
Strategie (jaar 3)
11
In de 5 Vlaamse provinciehoofdsteden Duur: 2 weken Laagdrempelig Hapjes Cocktails Unieke inrichting (hout) Pop-up MVSA Bar
12
Exclusiviteit “Gouden kurk” Locatie: Antwerpen Uniek: koken met Wout Bru, “cocktailbuilders”, vuurspuwers, … “Once in a lifetime” Event
13
Venues (Apéreau, Bal du Zoute, Baouzza, …) Clubs (Versuz, Carré, Noxx, …) Cocktails (Aperol, …) Restaurants Partnerships
14
Gouden Fles Locatie verschillende pop-ups Pushberichten App
15
Storytelling Sociale media kosten drukken Create a myth Advertising
16
Via website : tabblad pop-ups Facebook Communicatiemiddelen
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.