De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM."— Transcript van de presentatie:

1 Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM

2 Inhoudstabel  Social media audit  Doelgroep  Doelstelling & strategie

3 Social Media Audit

4

5 Facebook

6 Facebook

7 YouTube

8 YouTube

9 SWOT Analyse Vorig jaar uitverkocht Feestmuziek Drank Prijs (  namen) Makkelijk bereikbaar Sterktes Nieuw podium concept VIP concept Opportuniteiten

10 SWOT analyse Soort muziek Locatie (geen groei mogelijkheden) Veel gelijke artiesten met vorige edities Zwaktes Sinterklaas feesten Dronkenschap Bedreigingen

11 Concurrentie  Schlagerfestival Hasselt (Limburg)  Het Brugs Schlagerfestival (West- Vlaanderen)  Nacht van de Schlagers (West-Vlaanderen)

12 Doelgroepen

13 Doelgroepen   18j – 35j Dit zijn jongeren zien dit als een “foute party”. Zij wonen het evenement bij met als doel een zich te amuseren en bekijken het als een leuk feest. Zij zorgen ook voor een hoge consumptie.   35j – 60+ Zij komen effectief voor de artiesten die avond zullen optreden.

14 Doelgroepsegmenten  Muziek  Jongeren  Senioren  Fans van artiesten  Liefhebbers van het genre

15 Doelstelling & strategie

16  Reageren op vragen en of klachten van bezoekers  Mensen up-to-date houden van opkomende events via promo filmpjes of event pagina’s  Achter de schermen materiaal posten op de sociale media  Wedstrijd: winnen van tickets, rondleiding,…


Download ppt "Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM."

Verwante presentaties


Ads door Google