Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdHanne Sanders Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM
2
Inhoudstabel Social media audit Doelgroep Doelstelling & strategie
3
Social Media Audit
5
Facebook
6
Facebook
7
YouTube
8
YouTube
9
SWOT Analyse Vorig jaar uitverkocht Feestmuziek Drank Prijs ( namen) Makkelijk bereikbaar Sterktes Nieuw podium concept VIP concept Opportuniteiten
10
SWOT analyse Soort muziek Locatie (geen groei mogelijkheden) Veel gelijke artiesten met vorige edities Zwaktes Sinterklaas feesten Dronkenschap Bedreigingen
11
Concurrentie Schlagerfestival Hasselt (Limburg) Het Brugs Schlagerfestival (West- Vlaanderen) Nacht van de Schlagers (West-Vlaanderen)
12
Doelgroepen
13
Doelgroepen 18j – 35j Dit zijn jongeren zien dit als een “foute party”. Zij wonen het evenement bij met als doel een zich te amuseren en bekijken het als een leuk feest. Zij zorgen ook voor een hoge consumptie. 35j – 60+ Zij komen effectief voor de artiesten die avond zullen optreden.
14
Doelgroepsegmenten Muziek Jongeren Senioren Fans van artiesten Liefhebbers van het genre
15
Doelstelling & strategie
16
Reageren op vragen en of klachten van bezoekers Mensen up-to-date houden van opkomende events via promo filmpjes of event pagina’s Achter de schermen materiaal posten op de sociale media Wedstrijd: winnen van tickets, rondleiding,…
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.