De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

DJA-activiteit Generatie 2009. Wat zochten we? nieuwe doelgroep jong-academische uitstraling verbindend binnen DJA zinvol buiten DJA.

Verwante presentaties


Presentatie over: "DJA-activiteit Generatie 2009. Wat zochten we? nieuwe doelgroep jong-academische uitstraling verbindend binnen DJA zinvol buiten DJA."— Transcript van de presentatie:

1 DJA-activiteit Generatie 2009

2 Wat zochten we? nieuwe doelgroep jong-academische uitstraling verbindend binnen DJA zinvol buiten DJA

3 Doelgroepen Breed publiek: –wetenschap en de samenleving Beleidsmakers: –universiteits- bestuurders –politici

4 DJA Online! DJA online: –podcasts –vodcasts Content: –lezingen / oraties –interviews –interdisciplinaire thema’s Launch event (later meer)

5 Implementatie beginnen met generatie 2009 lezingen: aanbieden aan Science Cafés technische ondersteuning samenwerking met Teleac opzetten website en internet-kanalen

6 Voorbeeld 1: Andrew Moravcsik: "Is there a Democratic Deficit in World Politics?"

7 Voorbeeld 2: college Paul Groot: De Sterren

8 Launch Event om website feestelijk te openen Gericht op beleidsmakers Ontmoeting: –nomineerders en genomineerden –politici en DJA –DJA en KNAW


Download ppt "DJA-activiteit Generatie 2009. Wat zochten we? nieuwe doelgroep jong-academische uitstraling verbindend binnen DJA zinvol buiten DJA."

Verwante presentaties


Ads door Google