Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdGerrit Bogaerts Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
Klikdemo 4: CRM Casus Topclean (met navigatiehulp) Versie: 15-10-2014 Academie Werkbedrijf Doel klikdemo In deze klikdemo leer je hoe en wat je moet registreren bij de casus ‘Topclean’. De registraties betreffen het vastleggen van acties, contactmomenten en agenda afspraken. Bij deze demo heb je het werkboek nodig om de casus en de registratie goed te kunnen volgen. Hulp bij het navigeren Na 8 seconden verschijnt in iedere dia een rode pijl om je verder te helpen. Navigeren Je kunt navigeren door gebruik te maken van de aanwijzingen op het scherm en de navigatiebalk boven het scherm. volgende vorige home Klik nu op ‘start’
2
Nadat je bent ingelogd in WBS zie je je eigen dashboard. Je gaat afspraken vastleggen bij werkgever ‘Topclean’. Je gaat de afspraken registreren vanuit het dashboard van deze werkgever. Klik op ‘Werkgever’.
3
Je kunt de werkgever zoeken op postcode. In deze ga je de werkgever zoeken op bedrijfsnaam ‘Topclean’. Klik in het juiste vak.
4
Je hebt ‘Topclean’ ingevuld. Klik nu op ‘Zoeken’.
5
Kies de juiste werkgever door achter die werkgever op het icoontje te klikken.
6
Bekijk de info over de werkgever. Je gaat het contactmoment van 15-12-2014 en de afspraak voor het bedrijfsbezoek op 18-12- 2014 vastleggen. Leg nu het contactmoment vast.
7
Je gaat het ‘Type’ vastleggen. Klik hiervoor op het icoontje.
8
Kies het juiste ‘Type’ door hier op te klikken.
9
Kies het goede ‘Subtype’ door hierop te klikken.
10
Zijn de gegevens correct ingevuld? Wat heb je niet ingevuld? In deze demo ga je verder door op ‘Opslaan’ te klikken.
11
Je gaat de agenda afspraak vastleggen voor het bedrijfsbezoek bij de werkgever op 18-12-2014. Zoek ‘December 2014’ door op het icoontje te klikken.
12
Heb je de goede datum gekozen? Ga verder door op te klikken.
13
Klik op ‘Opslaan’.
14
Je hebt de verkeerde keuze gemaakt. Klik onderstaand op het woord ‘Terug’. Terug
15
Je hebt de verkeerde keuze gemaakt. Klik onderstaand op het woord ‘Terug’. Terug
16
Zie je de afspraak staan? Klik op ‘Dashboard Werkgever’.
17
Je gaat het volgende contactmoment vastleggen. Klik op het icoontje.
18
Bekijk de ingevulde gegevens en vergelijk ze met de gegevens in je werkboek. Klik op ‘Opslaan’.
19
Je gaat een actie vastleggen. Klik op het icoontje om dat te doen.
20
Bekijk in het werkboek wat hier vastgelegd moet worden. Klik in deze demo op
21
Zijn alle gegevens in orde? Klik op het icoontje om op te slaan.
22
Je gaat de volgende actie registreren. Klik op het icoontje.
23
Bekijk in het werkboek wat hier vastgelegd moet worden. Klik in deze demo op
24
Kloppen alle gegevens zoals die ook in het werkboek staan? Sla de gegevens op.
25
Je gaat het contactmoment van 05-01-2015 vastleggen. Klik op het icoontje.
26
Controleer de gegevens en sla ze daarna op.
27
Zie je het toegevoegde contactmoment staan? Je gaat nu de actie ‘kandidaten voorstellen’ vastleggen bij acties. Klik op het icoontje.
28
Zie wat je nog niet hebt ingevuld? Klik in het vak dat je vergeten bent.
29
Zie je de waarschuwing? Het is nu gevuld. Sla de gegevens op.
30
Je gaat het contactmoment en de actie vastleggen van 16-01-2015. Je begint met het contactmoment.
31
De onderdelen bij het contactmoment zijn vastgelegd. Vergelijk de gegevens met de gegevens zoals ze in het werkboek staan? Sla ze nu op.
32
Je gaat de actie van 16-01-2015 vastleggen. Klik op het icoontje.
33
Vergelijk de gegevens met de gegevens in het werkboek. Sla de gegevens op.
34
Dit is het einde van deze demo. Deze demo sluit je af door op ‘Esc’ te drukken op je toetsenbord.
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.