Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdCecilia Bosman Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
2
Voorlichtingsmiddelen '15-'16 voltijd/duaal
3
Aanleiding Onderzoeken Feedback academies Marktontwikkelingen
doelgroep (online – media – vrienden – ouders/decanen) productontwikkelingen (online mogelijkheden)
4
Online
5
Online video
6
Interactief. De kijker kiest.
Oriënteren Verdiepen Aanmelden Studiekeuzecheck Start Vraag hulp
7
Offline
8
Connect Yourself 44.000 bezoekers 36.000 avans.nl 4.500 direct
1.500 AKV St.|Joost ings 400 facebook 70% studenten kennen we in Summit Orientatiepad (met volgorde) aantal deelnemers Open dagen / open avonden 9.115 Proefstuderen 1.383 Brochure-aanvragen 1.061 Onderwijsbeurs Zuid-Nederland 1.023 Open dagen / open avonden; Proefstuderen 1.014 Open dagen / open avonden; Open dagen / open avonden 381 Brochure-aanvragen; Open dagen / open avonden 339 Onderwijsbeurs Zuid-Nederland; Open dagen / open avonden 259 Houd mij op de hoogte 236 Mbo-middag 198
9
Direct marketing
10
Media inzet 8 november Ouders Jongeren
11
Proefstuderen
12
Bevestiging avatgm desucuce
13
Facts & Tips 3357 unieke deelnemers 56% is havo 5, 10% is mbo 3-4, 5 % is vwo 6 5445 aangemeld (54% geweest – 42% niet geweest) registratie niet optimaal Aanmelders benaderen met 1 vraag: annuleren als je niet komt. standaardmail -> geef aan bij Helen Vul de website aan met informatie over de dag. Bij een gezamenlijk programma -> aanmelden voor 1 opleiding. Meer mogelijk met bevestiging; programma – link naar informatie.
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.