Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
1
Sportevenementen: the next step
Workshop Sportevenementen: the next step Symposium Lectoraat Praktijkgerichte Sportwetenschap 10 juni :15-21:00 uur
2
Bron: BMC en HAN
3
B Talentontwikkeling Bewegingsonderwijs Sportaccommodaties
Sportevenementen Kwetsbare groepen Versterking sportverenigingen
4
Business model ……….
5
Klantsegmenten
6
Bron: BMC en HAN
7
Bron: Leefstijlatlas Drenthe
8
Waardepropositie
9
Bron: BMC en HAN
10
Distributie
11
Bron: BMC en HAN
12
Klantrelatie
13
Bron: BMC en HAN
14
Bron: BMC en HAN
15
Bron: BMC en HAN
16
Opbrengsten
17
Bron: BMC en HAN
18
Mogelijke inkomstenbronnen:
Betalende bezoekers of deelnemers Sponsoring Hospitality mogelijkheden Subsidies Horeca Merchandise en souvenirs Distributiemogelijkheden Alternatieve prijsstrategieën: Freemium Exclusiviteit
19
Leveranciers
20
Bron: BMC en HAN
21
Activiteiten
22
Bron: BMC en HAN
23
Partnerships
24
Bron: BMC en HAN
25
Wat verwachten de verschillende partners?
Overheden - Citymarketing, imago, economische impact - Sportparticipatie en gezondheid - Lokale betrokkenheid, sociale factoren Sponsoren - Naamsbekendheid, groot bereik - Imagotransfer - Hospitality mogelijkheden - Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen En de andere partners?
26
Kosten
27
Wat zijn de belangrijkste kostenposten?
Personeel Accommodatie Communicatie en PR Aankleding Veiligheid Wat is er mogelijk met? Barter deals Partnerships Stagiaires
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.