Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdNorbert Aerts Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
KETELMANIA NAJAARSACTIE 1 oktober – 31 december 2014
3
3
4
4 NAJAARSACTIE 2014 Actieperiode : 1 oktober t/m 31 december 2014 Actie ketels: Consumentenactie op Remeha Avanta, Tzerra (Plus) & Calenta (m.u.v. CW3) met Combi Comfort Systemen (= inclusief iSense kamerthermostaat) respectievelijk € 100,-, € 125,- of € 150,- korting*. N.B. De consument kan er tevens voor kiezen een actieketel exclusief iSense kamerthermostaat aan te schaffen. Dan zijn de kortingsbedragen: Avanta € 75,- Tzerra (Plus) € 100,- of Calenta € 125,- Focus: Sales targets bereiken d.m.v. pull: eindconsumenten activeren via opvallende kortingsaanbieding
5
RADIOCOMMERCIALS 5
6
6 TELEVISIE COMMERCIALS
7
Direct Mail Flyer installateurs Flyer consument Bestelkaart promotiemateriaal Autosticker Ketelsticker Posters Deelnamekaart Trekbanieren OFFLINE MIDDELEN
8
E-mailing SEA/SEO (Google Adwords) www.ketelmania.nl -> consumenten Traffic creatie naar website (landingspagina)-> zoek installateur via locator. Activatie korting d.m.v. deelnameformulier download (door consument) op website Consument stuurt zelf factuur installateur en deelnameformulier op Productinformatie ONLINE MIDDELEN
9
Ketelmania.nl/professioneel Downloaden Brochure installateur Brochure consument Productinformatie PowerPointpresentatie Deelnamekaart Webbanners en –tekst Campagnebeelden Gepersonaliseerde flyers/advertenties Najaarsbrief
10
SOCIAL MEDIA Wisselende content a.d.h.v. fases in customer lifecycle op Facebook/Twitter/LinkedIN/Google Plus/Youtube én gericht op vooraankondiging, reminder, toelichting Ketelmania-actie Ketelmania: tijdelijk hoge kortingen bij aanschaf van Remeha cv-ketels. Tel de munten op de ketel, raad het bedrag, share het bericht en win een minivakantie in Nederland
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.