Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdJuliaan Mulder Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Hoofdstuk 2 Strategy and Models for the Virtual World Jelmer Lavèn
Bart van der Voort Maarten Poppenk Remon van Hooijdonk
2
Internet revolutie
3
Business modellen B2B – Business to Business
B2C – Business to Consumer B2PA – Business to Public Administration PA2PA – Public Administration to Public Administration PA2C – Public Administration to Consumer C2C – Consumer to Consumer Non-profit
4
Dot.com Bubble
5
Samenwerking ICT / Marketing
6
Offline -> Online
7
Ansoff: online Marktpenetratrie Marktontwikkeling Productontwikkeling
UPC – Social Media Marktontwikkeling Bol.com - Mediawinkel Productontwikkeling T-Mobile – Online forum voor Q&A’s Diversificatie Nike.com – Design your own shoes
8
Internet business models
9
Ondernemen in moderne Economie
Bricks & Mortar Fysieke aanwezigheid: Videotheek om de hoek Clicks & Mortal Mediamarkt Clicks only / Pure Players Wehkamp.nl Clicks & Content Startpagina.nl
10
Brick & Click Fuseren van online/offline Voorbeeld: Ebay – Soteby’s
11
On- en offline van elkaar leren
Location & Hosting Google / Yahoo Marketing & Presentation Hoe wordt het merk gezien? - Nespresso Payment iDEAL / Pay-pall / PIN Security Hackers virussen Fulfillment Tijdig leveren
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.