Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdLouisa Dekker Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Rendement uit online.
2
Link naar nieuwe profibus website, staat nog niet echt live.
3
de tijd dat iedereen die je moest kennen je ook daadwerkelijk kende is voorbij
4
Het online landschap heeft veel potentie om te targetten.
5
Organische content strategie hoe kunnen we onze website beter vindbaar maken? content strategie, fietsband verhaal met mooie visual. Daarna praktisch maken met sheet..
6
verhaal lekke band - gebruikte zoekwoorden
7
lange zoekopdrachten zijn relevanter (long-tail) op korte zoektermen zit meer volume (short-term) blogs zijn een goed middel om in te spelen op actualiteiten gebruik de informatie die aansluit bij de zoekopdracht Organische content strategie hoe kunnen we onze website beter vindbaar maken? content strategie, fietsband verhaal met mooie visual. Daarna praktisch maken met sheet..
8
verhaal lekke band - gebruikte zoekwoorden
9
7 tips om beter gevonden te worden 10 tips nalopen, daarna laten zien in Google Trends Ronald: Na tip 10, maar hoe weet ik of ik goed bezig ben?
10
Het online landschap heeft veel potentie om te targetten. 1. Zorg voor een goede (browser) titel!
11
Het online landschap heeft veel potentie om te targetten. 2. Zorg voor goede headings (h1, h2, h3 etc.)
12
als je afbeeldingen gebruikt vergeet de alt=”trefwoord” tags niet 3. Als je afbeeldingen gebruikt vergeet de alt=”trefwoord” tags niet.
13
als je afbeeldingen gebruikt vergeet de alt=”trefwoord” tags niet 4. Plaats links naar relevante artikelen en pagina’s
14
zorg voor een ‘trefwoord-dichtheid’ van tenminste 2-3% in de tekst 5. Zorg voor een trefwoord-dichtheid van 2/3% in de tekst.
15
gebruik gerelateerde trefwoorden in de redactionele tekst 6. Gebruik gerelateerde trefwoorden in de redactionele tekst
16
niet overdrijven - voorkom straffen 7. Niet overdrijven, voorkom straffen
17
zorg voor een goede, plaats trefwoorden aan het begin zorg voor goede headings (h1, h2 evt. h3’s) als je afbeeldingen gebruikt vergeet de alt=”trefwoord” tags niet plaats interne links naar relevante artikelen en pagina’s zorg voor een ‘trefwoord-dichtheid’ van 2-3% in de tekst gebruik gerelateerde trefwoorden in de redactionele tekst niet overdrijven - voorkom straffen onderwerpen checken via Google Trends 7 tips om beter gevonden te worden 10 tips nalopen, daarna laten zien in Google Trends Ronald: Na tip 10, maar hoe weet ik of ik goed bezig ben?
18
how idiots track succes Analyseer je website HITSHITS HITSHITS Weet waarop je moet meten, zorg ervoor dat je factoren gebruikt die bijdragen aan het succes van je organisatie. Bijv. contact opnemen. KPI’s
19
welke factoren dragen bij aan het succes van de business?
20
Maak online inschrijven mogelijk via de website Zorg voor double opt-in bij inschrijven Zorg voor een database die up-to-date is Zorg dat je de resultaten kunt meten (via je mailsysteem of Analytics) Zorg voor relevante en interessante content Gebruik e-mailmarketing als tool Double opt-in, afmelden, up-to-date database etc.
21
Vraag en antwoord Double opt-in, afmelden, up-to-date database etc.
22
deel alle blogs op zoveel mogelijk platformen zorg voor inzicht in het rendement van je website bedenk indicatoren waarmee jij verder kunt Tips voor morgen
23
wie schrijft de beste blog? trek het meeste non-branded organische verkeer en win een brainstormsessie van 2,5 uur. Beloning voor later
24
morgen via www.pxl.nl/profibus Download deze presentatie
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.