Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdDiana Devos Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
BEDRIJVENSAFARI Woensdag 11 November 2009
2
ARA
3
Het bedrijf Ongeveer 35 jaar geleden opgericht 70 communicatiespecialisten 3 afdelingen - ARA M/V -> Arbeidsmarkcommunicatie - ARA Advertising -> Mercommunicatie - ARA Direct -> Zakelijke markt
4
Core Business Creatieve strategieën Concepten Adviezen Voor de consument en business to business
5
Visie “De weg naar resultaat is voor ons een ontdekkingstocht die we samen met onze klanten ondernemen. We proberen te zien wat nog niemand gezien heeft. Zowel strategisch als creatief willen we voor merken en mensen de plek vinden waar ze floreren.”
6
Klanten Koninklijke Luchtmacht Super de boer Politie Amsterdam Grafisch Lyceum Optimel en Vifit
7
IN10
8
Het bedrijf Opgericht in 1999 Ongeveer 30 professionals
9
Core business Creatief bureau Interactieve Merkcommunicatie Websites Games Evenementen Sales Promotions
10
Visie en Strategie Mensen verbinden aan Merken Betekenisvolle ervaringen toevoegen aan het leven van mensen Juiste acties/promoties op het juiste moment
11
Klanten Snickers Rotterdam Marketing Letterkundig museum Universiteit Nijmegen Boursin
12
Evaluatie
13
Wat viel mij op? ARA ARA -Grote organisatie -Ouder personeel -Trots op eigen werk IN10 IN10 -Kleiner bureau -Jong personeel -Open
14
Geleerd Duidelijke verschillen waarneembaar Indeling van een organisatie Beter beeld van een communicatiebureau
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.