Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdAdriaan Hermans Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Uw merkcommunicatie in de juiste context Hoe zet u het vernieuwde Livios.be optimaal in binnen uw content- en conversatiestrategie? Erwin Vanherle Algemeen directeur van Livios en Verstandig Bouwen
2
Hét platform om bouwers/verbouwers te bereiken
3
Veel volk Hét platform om bouwers/verbouwers te bereiken
4
Veel volk Juiste mindset Hét platform om bouwers/verbouwers te bereiken
5
Veel volk Juiste mindset Hét platform om bouwers/verbouwers te bereiken Kwalitatieve omgeving
6
Batibouw elke maand opnieuw 300.000 bezoekers
7
Nieuwsbrief 2 x Koning Boudewijnstadion 50.000 zitplaatsen
8
Partners Activiteiten Propositie (ver)bouwers relatie distributie opbrengsten Kosten Resources Merken
9
Trends bij de informatie- consument
10
Meer macht
11
Trends bij de informatie- consument Meer macht Veelheid & eenvoud
12
Trends bij de informatie- consument Meer macht Veelheid & eenvoud Totaaloplossing
13
Bouwproject Merken 2 jaar
14
Conversie
15
(Ver)bouwers: specifieke kenmerken
16
Investeren in contacten (Ver)bouwers: specifieke kenmerken
17
Investeren in contacten Verspreiding boodschap (Ver)bouwers: specifieke kenmerken
18
Investeren in contacten Verspreiding boodschap (Ver)bouwers: specifieke kenmerken Juiste moment
19
Communiceren als merk
20
Wisselende doelgroep
21
Communiceren als merk Wisselende doelgroep Evoluerende communicatie mogelijkheden
22
Communiceren als merk Wisselende doelgroep Evoluerende communicatie mogelijkheden Paid-owned-earned
23
Communiceren als merk Wisselende doelgroep Evoluerende communicatie mogelijkheden ROI? Paid-owned-earned
24
20 feeds + (21%) 1 feed + (49%) 20 feeds + (14%) 1 feed + (26%) 1 feed + (20%)
26
Content Interactie
27
Livios – ook uw vergrootglas
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.