Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdAdriaan Beckers Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
2
Agenda 09.30 uur: Welkom 09.45 uur: Online trainingsprogramma door Jur Roemers 10.30 uur: Algemene Ledenvergadering Opening en mededelingen Ingekomen stukken Notulen Algemene Ledenvergadering 2012 Jaarverslag 2012, secretaris (Cornelis de Geus) Jaarrekening 2012, penningmeester (Han de Hair) Verslag kascommissie (Tino Hoogendijk en René Grevers) Benoeming nieuwe kascommissie Beleid Trends en ontwikkelingen VES financieel 2013, begroting Bestuurssamenstelling Sluiting uur: RONDJE VES
3
Opening en mededelingen
Opening ALV Piet Willemsen Kees Broertjes neemt afscheid van collega’s
4
Ingekomen stukken
5
Notulen ALV 13 april 2012
6
Jaarverslag 2012 – secretaris Cornelis de Geus
Wat hebben wij georganiseerd in 2012? Altijd vanuit het perspectief “elkaar versterken”!
7
Jaarverslag 2012 financieel, Han de Hair
8
Kascommissie: Tino Hoogendijk en René Grevers
9
BELEID “Excellente service en dienstverlening”
Is getekend: het VES bestuur Piet Willemsen Inleiding Han de Hair Kwaliteit Piet Willemsen Ledenwerving en aannamebeleid Cornelis de Geus Netwerken en delen Henny van Vliet Inkoop & voordeel Ted van Hees Promotie & marketing Juliën v.d.Slikke Han de Hair Trends & ontwikkelingen Cornelis de Geus
10
Inleiding – de VES inside
Toegevoegde waarde? Waar staan wij voor als VES clubs De VES steeds meer een “merk” Inkoopkracht Marketingcampagnes Eigen opleidingen Nieuwe plannen en ontwikkelingen
11
Kernwaarden VES en aangesloten centra
Resultaat gerichte begeleiding Aantoonbare kwaliteit Excellente service en dienstverlening
12
Kwaliteit VES centra en keurmerk Fitness Totaal (LERF)
Kunnen gespecialiseerde fitnesscentra ook VES lid zijn of worden? Wat doet FITVAK? Welke rol speelt de VES in het vergroten van de kwaliteit?
13
Ledenwerving & aannamebeleid
Wat is ons doel met het werven van nieuwe leden en waarom? De procedure is veranderd en waarom? VES ondernemers genieten “regio-bescherming”. Wat zijn de regels? Nieuwe leden tegenhouden mag, maar beter is om nieuwe leden voor te dragen
14
Netwerken & delen van informatie
Waarom is dit een belangrijke pijler van de VES? Hoe ontstaat een VES community? Wij zijn de VES en zorgen voor de interactie & dynamiek Luisteren vormt de basis Zijn er suggesties ter verbetering?
15
Partners én voordeel V € S
16
Strategische Partners
17
Doelen partners en voordeel 2013
Lidmaatschapsbijdrage terugverdienen Hoe? Samenwerking met MMD Media en Oostenrijks Toeristenburo van cruciaal belang! Waarom? Package deal Club Joy: grote commerciële overeenkomst met substantieel VOORDEEL
18
Promotie & marketing Vergroten naamsbekendheid VES en aangesloten centra Kernwaarden in de schijnwerpers! Leden werven en leden vasthouden via acties. Joint promotions. Belangrijkste partners: MMD Media, OTB en Concept2.
19
VES als merk! Landelijke ABRI campagne
Samenwerking met MMD Media! Waarom meedoen? Landelijke abricampagne op 300 tankstations in Nederland (o.a. Shell en Texaco) Ook dit jaar: regionale abri campagnes voor eigen verzorgingsgebied.
20
Belangrijke speerpunten 2013
Minibeurs 31 mei als podium om partners VES te ontmoeten. Tevens retentietrainingen. Uitbrengen van twee magazines “Exclusief”. Inspelen op ontwikkelingen en trends. VES paspoort als onderscheidend kenmerk. Organiseren van 4-5 landelijke acties, gericht op klantwerving en klanten binden. Marketing pool
21
Thema 2013: Excellente service en aandacht HOSPITALITY!
22
En altijd: maatschappelijk verantwoord ondernemen
Spin for Life Dress Red Day
23
Maatschappelijk verantwoord ondernemen
Andere voorbeelden? Hoe verder?
24
Trends en ontwikkelingen door Han de Hair
Hospitality
25
Trends en ontwikkelingen door Juliën van der Slikke
26
1- en 2 daagse opleiding + terugkomdagen
28
Trends en ontwikkelingen door Juliën van der Slikke
STATUS CLUB JOY? centra getekend - 17 centra overwegen
29
Trends en ontwikkelingen door Juliën van der Slikke
EN HOE VERDER? centra betekent package deal Bereikt zijn voor 1 juli 2013 Voor 1 juli overstappen is 15% (altijd) Alle licenties één prijs Hoe meer VES-centra, hoe lager maandtarief Vb 35 centra €238,- / 50 €166,-/ 70 €119,-
30
Trends en ontwikkelingen door Juliën van der Slikke
EN HOE VERDER? 4x per jaar training CM/GF locatie VES 1x per jaar kwartaaldag met aanvullende workshops (instructeurs) Primeur nieuwe formats Actief meedenken op inhoud
31
Begroting INKOMSTEN KOSTEN TOTAAL INKOMSTEN VES STUDIEREIS
WERKELIJK 2012 BEGROTING 2013 INKOMSTEN CONTRIBUTIES € € ,0 € FITVAK € € ,0 € OPLEIDINGEN/WORKSHOPS/MINIBEURS € 5.000 € ,0 € € - TOTAAL INKOMSTEN € € ,0 € KOSTEN SALARISSEN € € ,0 WERKGEVERSOVERLEG € 7.000 € 7.000,0 BESTUUR/VERGADERKOSTEN ALGEMEEN € 6.000 € 7.100,0 COMMUNICATIE € 6.500 € 6.900,0 KANTOOR/HUISVESTING € € ,0 PROMOTIE/KWALITEIT € € FITVAK/LIDMAATSCHAPPEN € ,0 VES STUDIEREIS € 1.300,0 € ,0 € AFSCHRIJVINGEN € 211 € 300,0 DIVERSEN € 8.300,0 AFBOEKING FAILLISSEMENT € 3.800,0 RESERVE POT TOEKOMST € 7.500 TOTAAL UITGAVEN € € ,0 € € (8.000,0)
32
Bestuurssamenstelling
Aftredend en herkiesbaar: Piet Willemsen Henny van Vliet
33
Rondje VES! Is opzeggen makkelijker geworden door Wet van Dam?
Last van recessie? Ledental 1e kwartaal?
34
Vragen ????
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.