Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdTheodoor Bakker Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Social media kans en/of bedreiging?
3
m.lanting@debaak.nl www.twitter.com/mlanting www.mennolanting.nl www.linkedin.com/in/mennolanting
4
Zin en onzin?
6
http://www.flickr.com/photos/andrewfeinberg/2325659252/
7
http://www.flickr.com/photos/respres/3231178720/
9
600.000 Het aantal beschikbare Nederlandstalige artikelen op Wikipedia. Juli 2009 Bron: Multiscope
12
90% Van de consumenten geeft als de #1 reden voor een aankoop de positieve online aanbevelingen van andere consumenten. Bron: Nielsen Global Online Consumer, 2009
13
© 2010 Menno Lanting Een sociale trend waarbij mensen technologie gebruiken om dingen die ze willen hebben van elkaar te krijgen in plaats van organisaties
14
Bron: Raad voor de Volksgezondheid en Zorg, 2009. N=2000
15
Geslacht% dat deelneemt Man8% Vrouw15% Leeftijd 18-29 jaar8% 30-49 jaar11% 50 jaar en ouder17% Gezondheidstatus Doorgaans gezond7% Chronisch ziek30% Bron: Raad voor de Volksgezondheid en Zorg, 2009. N=2000
16
700.000
22
http://www.flickr.com/photos/sharif/135507627 2/
23
“LinkedIn: dat is toch vooral iets voor over het paard getilde baantjesjagers". Bestuursvoorzitter, 2007
24
We tend to overestimate the short term impact of a technology and underestimate the long term impact. — Dr. Francis Collins Peter Schwartz
34
Open Vertrouwen Content Authentiek Is niet zaligmakend Strategie Ervaren door te doen
35
m.lanting@debaak.nl www.twitter.com/mlanting www.mennolanting.nl www.linkedin.com/in/mennolanting
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.