Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdAndreas Gerritsen Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Anita Meulenbroeks Mannus Menting
Mediaplan Anita Meulenbroeks Mannus Menting
2
Inleiding Probleem Doelgroep Zender Doelstelling Boodschap Mediakeuze
Communicatieconcept Verwachte respons Afsluiting
3
Probleemstelling Asociaal rijgedrag 90% kop staart botsingen Jongeren Confrontatie met gevolgen Geen vingers tikken
4
Doelgroep - Beginnende bestuurders jaar - Snelweg
5
Zender
6
Doelstelling Kennis overbrengen Minder bumperkleven Rijgedrag verbeteren
8
Mediakeuze Hoofdmedium promotieteams 2e medium print langs snelweg 3e medium website 4e medium viral
9
Promotieteams (hoofdmedium)
Folders uitdelen na achter na lopen.
10
Print langs snelweg (medium 2)
11
Website (medium 3) informatie, weetjes, maar niet op de vinger tikken.
12
Viral (medium 4) Op een leuke manier boodschap brengen
Vanwege het niet op de vingers willen tikken Viral op Youtube
13
Communicatieconcept Interactief Website = weetjes, polls, gastenboek Betrokkenheid Billboards: confronterend Hele campagne: confronterend, maar toch gezellig.
14
Verwachte respons Bewust van het gevaar Minder bumperkleven Testen met een poll
15
Doelstelling Doelgroep Media Interactie
Afsluiting Doelstelling Doelgroep Media Interactie
16
Wij danken u voor uw tijd
Mannus Menting Anita Meulenbroeks
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.