Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan. Inleiding Probleem Doelgroep Doelstelling Boodschap Communicatieconcept Verwachte respons mediakeuze.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan. Inleiding Probleem Doelgroep Doelstelling Boodschap Communicatieconcept Verwachte respons mediakeuze."— Transcript van de presentatie:

1 Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan

2 Inleiding Probleem Doelgroep Doelstelling Boodschap Communicatieconcept Verwachte respons mediakeuze

3 Probleemstelling Asociaal rijgedrag 90% kop staart botsingen Jongeren Confrontatie met gevolgen

4 Doelgroep Beginnende bestuurders 18 - 25 jaar Snelweg

5 Doelstelling Rijgedrag verbeteren Kennis overbrengen Minder bumperkleven

6

7 Communicatieconcept Interactief Websiteweetjes, polls, gastenboek Betrokkenheid confronterend

8 Verwachte respons Minder bumperkleven Bewust van het gevaar Testen met een poll

9 Mediakeuze Hoofdmedium print langs snelweg 2e mediumwebsite 3e mediumpromotieteams


Download ppt "Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan. Inleiding Probleem Doelgroep Doelstelling Boodschap Communicatieconcept Verwachte respons mediakeuze."
Ads door Google