De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan. Inleiding Probleem Doelgroep Doelstelling Boodschap Communicatieconcept Verwachte respons mediakeuze.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan. Inleiding Probleem Doelgroep Doelstelling Boodschap Communicatieconcept Verwachte respons mediakeuze."— Transcript van de presentatie:

1 Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan

2 Inleiding Probleem Doelgroep Doelstelling Boodschap Communicatieconcept Verwachte respons mediakeuze

3 Probleemstelling Asociaal rijgedrag 90% kop staart botsingen Jongeren Confrontatie met gevolgen

4 Doelgroep Beginnende bestuurders 18 - 25 jaar Snelweg

5 Doelstelling Rijgedrag verbeteren Kennis overbrengen Minder bumperkleven

6

7 Communicatieconcept Interactief Websiteweetjes, polls, gastenboek Betrokkenheid confronterend

8 Verwachte respons Minder bumperkleven Bewust van het gevaar Testen met een poll

9 Mediakeuze Hoofdmedium print langs snelweg 2e mediumwebsite 3e mediumpromotieteams


Download ppt "Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan. Inleiding Probleem Doelgroep Doelstelling Boodschap Communicatieconcept Verwachte respons mediakeuze."

Verwante presentaties


Ads door Google