• 0:00
    /
    0:00
    Loaded: 0%
    0:00
    Progress: 0%
    Stream TypeLIVE
    0:00
     
    1x
    Advertisement

Figuur 5.1 Capgemini promoot haar kwaliteiten om strategie om te zetten in duurzame resultaten

Verwante presentaties


Presentatie over: "Figuur 5.1 Capgemini promoot haar kwaliteiten om strategie om te zetten in duurzame resultaten"— Transcript van de presentatie:

1 Tabel 5.1 Reclamestrategieën voor het oplossen van het ontastbaarheidsprobleem

2 Figuur 5.1 Capgemini promoot haar kwaliteiten om strategie om te zetten in duurzame resultaten

3 Figuur 5.2 Klanten hebben belang bij een onafhankelijk financieel advies

4 Figuur 5. 3 Snelverzekeren
Figuur 5.3 Snelverzekeren.nl van Delta Lloyd legt de nadruk op de snelheid, waarmee de klant geholpen wordt

5 Tabel 5.2 Veelvoorkomende doelstellingen op het gebied van voorlichting en promotie in dienstverlening

6 Figuur 5.4 De marketingcommunicatiemix voor diensten

7 Figuur 5.5 Bronnen van de door de beoogde klant ontvangen boodschappen

8 Figuur 5.6 Het AIDA-model

9 Figuur 5.7 Singapore Airlines promoot de SpaceBed van de Raffles Class als ‘het grootste bed in business class’ (overgenomen met toestemming van Singapore Airlines).

10 Figuur 5.8 Het ADOF-model


Download ppt "Figuur 5.1 Capgemini promoot haar kwaliteiten om strategie om te zetten in duurzame resultaten"

Verwante presentaties


Ads door Google