Download de presentatie
GepubliceerdSimona Koster Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Tabel 5.1 Reclamestrategieën voor het oplossen van het ontastbaarheidsprobleem
2
Figuur 5.1 Capgemini promoot haar kwaliteiten om strategie om te zetten in duurzame resultaten
3
Figuur 5.2 Klanten hebben belang bij een onafhankelijk financieel advies
4
Figuur 5. 3 Snelverzekeren
Figuur 5.3 Snelverzekeren.nl van Delta Lloyd legt de nadruk op de snelheid, waarmee de klant geholpen wordt
5
Tabel 5.2 Veelvoorkomende doelstellingen op het gebied van voorlichting en promotie in dienstverlening
6
Figuur 5.4 De marketingcommunicatiemix voor diensten
7
Figuur 5.5 Bronnen van de door de beoogde klant ontvangen boodschappen
8
Figuur 5.6 Het AIDA-model
9
Figuur 5.7 Singapore Airlines promoot de SpaceBed van de Raffles Class als ‘het grootste bed in business class’ (overgenomen met toestemming van Singapore Airlines).
10
Figuur 5.8 Het ADOF-model
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.