Download de presentatie
GepubliceerdKrista Bauwens Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Figuur 1.1 Voorbeeld van een BIK
2
Figuur 1.2 Factoren die de ontwikkeling van de diensteneconomie beïnvloeden
3
Figuur 1.3 Productie, arbeid en sectorstructuur in scenario tot 2040
4
Figuur 1.4 Balanced Scorecard
5
Figuur 1.5 De dienstverlening-winstketen
6
Tabel 1.1 Verbanden in de dienstverlening-winstketen
7
Marktplaats draait volledig om toegang en bezorging via internet.
8
Tabel 1.2 Elementaire verschillen tussen goederen en diensten
9
Figuur 1.6 Toegevoegde waarde door tastbare versus ontastbare elementen in goederen en diensten
10
Figuur 1.7 De dienstverlening
11
Figuur 1.8 (a) Twee typen websites:
Via de website van een verzekeraar worden de diensten direct afgeleverd, maar…
12
Figuur 1.8 (b) Twee typen websites:
…de goederen van een webwinkel vereisen een fysiek kanaal naar de klant.
13
Tabel 1.3 (a) Vier niveaus van dienstverlening
14
Tabel 1.3 (b) Vier niveaus van dienstverlening
15
Tabel 1.3 (c) Vier niveaus van dienstverlening
16
Figuur 1.9 De relatie tussen marketing, management en human resources
17
Tabel 1.4 De theatermetafoor voor verschillende typen diensten
18
Figuur 1.10 Een script voor het controleren en saneren van een gebit
19
Figuur 1.11 Mondialebedrijfskrachtenmodel
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.