Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
1
Totaalaanpak Novostar
2
Even voorstellen: Sieka Geldof Senior adviseur Business Unit Manager
Docent aan de Novostar Academy
3
Even voorstellen: Marc Damen Senior adviseur
Docent aan de Novostar Academy
4
Even voorstellen: Suzanna van Vliet Adviseur
Docente aan de Novostar Academy
5
Totaalaanpak: hoe krijg je iedereen mee met het ID van het KCC!?
7
Waar staat uw gemeente nu echt?
S T E P I n f o K C C 5 4 3 2 1 Bedrijfsvoering Klantgerichte cultuur
8
Omgevingsfactoren!? Kabinetsplannen; Bezuinigingen;
Taken rijksoverheid; Ontwikkelingen in de omgeving; De gemeente als toegangspoort voor de overheid?
9
Hoe nu verder? Wat betekent dit voor: Uw medewerkers?
De samenwerking tussen het KCC en backoffices? Een klantgerichte cultuur? De verantwoordelijkheden? De borging van kennis en informatie?
10
Totaalaanpak Novostar
11
Medewerkersniveau Stap 1: Kick off Stap 2 Scan Stap 3: Vaardig-heden
Stap 4: Kennis Stap 5 Multi tasken Stap 6: Toetsing Stap 7: Coaching Stap 8: Team effectiviteit Stap 9: Triggers
12
Managersniveau DVC Teamleider / Manager KCC
Collega teamleiders /managers Programma management Project leider KCC Processen / knips Managers coaching B.A.S.
13
Product verantwoordelijk heid
Organisatieniveau Kwaliteits handvest Monitoring DVO Product verantwoordelijk heid Regie klant contact Proces analyse Klant vraag analyse Check Your Service Positie bepaling
14
Organisatie Managers Medewerkers
16
Besparingen!? 1e lijns dienstverlening gezamenlijk trainen.
De collega gemeente, vanuit best practise, als “buddy” gebruiken. Verschuiving van taken. Efficiënter werken. Wanneer ga je besparen!?
17
Totaalaanpak Novostar
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.