Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdRebecca Janssen Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
INTERNET het communicatie-instrument voorbij Introductie
2
OVERZICHT Deel 2 – E-marketing 1.Introductie e-marketing / Search engine marketing 2.Webvertising en PR 3.Gaming en virtual reality 4.Mobiele marketing 5.E-mailmarketing
3
RELATIE E-business E-commerce E-marketing
4
Hoe groot is internet?
5
1.000.000.000.000 unieke URL’s (bron: Official Google Blog)
6
ZOEKMACHINES
7
EYETRACKING Eyetracking video Google
8
HEATMAP Bron: blog.eyetools.net
9
ZOEKGEDRAG Bron: www.checkit.nl
10
KLIKKEN PER POSITIE
11
ZOEKMACHINEMARKETING Zoekmachine-adverteren Zoekmachine-optimalisatie
12
Google local search
14
Google bedrijvencentrum
15
ZOEKMACHINE-OPTIMALISATIE INDEXATIEFACTOR TEKSTFACTOR POPULARITEITSFACTOR
16
ZOEKMACHINE-OPTIMALISATIE INDEXATIEFACTOR TEKSTFACTOR POPULARITEITSFACTOR
17
INDEXATIECOMPONENT Geen splash-pagina Geen frames Gewone tekstlinks Geen Flash Geen belangrijke inhoud in Word, PDF Bron: usarchy.com
18
CHECK ‘IN CACHE’
19
ZOEKMACHINE-OPTIMALISATIE INDEXATIEFACTOR TEKSTFACTOR POPULARITEITSFACTOR
20
GOOGLE LOVES CONTENT! Creëer nuttige inhoud Maak links Gebruik user generated content
21
ZOEKTERM
23
Keyword density Keyword proximity
24
VOORKEURSPOSITIES TITLE-tag URL Menu Koppen ALT-tags Begin van een bodytekst
25
METATAGS Keyword tag Title tag Description tag
26
STATISTIEKEN Landing page bounce rate Keyword bounce rate
27
GOOGLE TRENDS cheap flight low fares
28
ZOEKMACHINE-OPTIMALISATIE INDEXATIEFACTOR TEKSTFACTOR POPULARITEITSFACTOR
29
PAGERANKING-FACTOREN 1Keyword use in TITLE-tag 2Anchor text of inbound links 3Global link popularity of site 4Age of site 5Link popularity within the site’s internal links structure
30
PAGERANKING-FACTOREN 5Topical relevance of inbound links 6Link popularity of site in topical community 7Keyword use in body text 8Global link popularity of linking site 9Topical relationship of linking site 10Topical relationship of linking page Bron: SEOmoz.org
31
POPULARITEITSFACTOR Aantal inkomende links Autoriteit van inkomende links
32
YAHOO
34
LINKS GENEREREN Startpagina’s Weblogs Vraag je doelgroep ‘Bespioneer je concurrenten’
35
LINKBAITING Doel: het genereren van backlinks
36
HOOKS Nieuwsprimeur Nieuwscompilatie Lijsten Quiz, prijsvraag of test Awards Onderzoek
37
LINKBAITING TIPS Gebruik social news & bookmark plug-ins (bijvoorbeeld Wordpress van Marketingland.nl)
38
LINKBAITING TIPS Gebruik social networks Tip bloggers Citeer mensen met een eigen website Kies titels zorgvuldig Let op de timing van je release
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.