Download de presentatie
1
WebHIS Call Manager 3.5
2
WebHIS Callmanager WebHIS Waarneming mailServer RSP/LDAPServer
WebHIS Ketendossier WebHIS Waarneming WebHIS Zorgdossier mailServer RSP/LDAPServer
3
Call Manager 3.5 een nieuwe versie met een aantal nieuwe schermen en nieuwe functies: Uitbreiding met BSN, met controle en WID Landtoevoeging en postcode Opmerkingen met einddatum Call registratiescherm aangepast Tijdsregistratie uitgebreid volgens wettelijke normen Call afhandeling is aangepast en uitgebreid met HISfuncties
4
Beginnen !!!!!
5
De assistente aan het werk
6
Messageboard met altijd de laatste informatie en wijzigingen
Kies voor “Registreren”
7
Ook zoeken op BSN mogelijk
Klik op gevonden patient
8
Uitbreiding met land en postcode
Ook BSN met WID Attentieregel met einddatum
9
Landcode staat normaal op NL maar men kan uit tabel ook nu land kiezen en juiste postcode invullen, dit voor evt. factuur
10
Landcode staat normaal op NL maar men kan uit tabel ook nu land kiezen en juiste postcode invullen, dit voor evt. factuur
11
Attentieregel met einddatum
12
Bij de opmerkingen kan nu een einddatum vermeld worden zodat na de einddatum de opmerking automatisch wordt verwijderd. Ook de gebruikerscode wordt vermeld.
13
BSN wordt ingevuld via COV controle of via BSN opvragen
Ook BSN met WID BSN opvragen
14
Klik op tabblad WID voor invullen soort document en nr.
(ook mogelijk met barcodelaser)
15
Klik op tabblad WID voor invullen soort document en nr.
(ook mogelijk met barcodelaser)
16
Na invullen ID en nr. aangeven dat ID is vastgesteld
17
Call Registratiescherm drastisch gewijzigd
18
Checklist bij invullen velden
Bezoekadres alleen invullen bij visite in agenda Call Registratiescherm drastisch gewijzigd
19
Checklist bij invullen velden
Bezoekadres alleen invullen bij visite in agenda Call Registratiescherm aanzienlijk gewijzigd Tabbladen voor info: Patientgegevens en medische gegevens
20
Opmerkingen met einddatum hier zichtbaar of aan te vullen
Call Registratiescherm aanzienlijk gewijzigd
21
Invoeren S-regel of start Triage
22
Eerdere contacten op HAP zichtbaar in “intern dossier”
“extern dossier” alleen met rechten en koppeling
23
Afspraak maken voor patient op gebruikelijke methode
24
Als afspraak is gemaakt ook urgentie en einde gesprek registreren
25
Zie checklist, alles op groen
Als afspraak is gemaakt ook urgentie en einde gesprek registreren
26
Het maken van een afspraak voor de visitearts
27
Selecteer patient
28
Registreer contact En kies daarna voor visiteagenda
29
Bij keuze visiteagenda verschijnt automatisch het scherm voor invullen bezoekadres
Kies voor overnemen huidig (woon)adres of vul bezoekadres in.
30
Bij keuze visiteagenda verschijnt automatisch het scherm voor invullen bezoekadres
Bij overnemen neemt hij het bestaand adres over, voeg telefoonnummer(s) toe en klik op OK
31
Daarna kom je in de agenda en kan de afspraak gepland worden
32
Alles in de checklist weer op groen, klik op OK
33
Patient of visitearts arriveert bij patient, melding in agenda
34
Ga naar menu “agenda”
35
Afhankelijk van keuze ziet u 1 of meerdere agenda’s
36
Als patient is gearriveerd wijzig dan de status, dit wordt ook in de tijdsregistratie geregistreerd.
37
icoontje veranderd van fiets in stoeltje
38
visite Bij het vertrekken van de visitearts naar de patient graag de status wijzigen. Dit wordt geregistreerd in de tijdsregistratie en is ook zichtbaar in de agenda Ook kan men de status wijzigen als de arts gearriveerd is bij de patient. Dit wordt ook apart geregistreerd in de tijdsregistratie
39
visite Bij het vertrekken van de visitearts naar de patient graag de status wijzigen. Dit wordt geregistreerd in de tijdsregistratie en is ook zichtbaar in de agenda Ook kan men de status wijzigen als de arts gearriveerd is bij de patient. Dit wordt ook apart geregistreerd in de tijdsregistratie
40
Een voorbeeld van de tijdsregistratie die Call Manager automatisch bijhoud als de status wordt gewijzigd
41
Patient selecteren vanuit agenda
De arts aan het werk - Patient selecteren vanuit agenda en het registreren
42
Arts kiest vanuit hoofdmenu voor “agenda”
43
Arts kiest vaak voor 1 agenda
Met 1x klikken op patient goed beeld van de klacht en het verleden
44
Tijdsregistratie zorgt ervoor dat alle tijden automatisch worden geregistreerd.
Als gebruiker van CM heeft u daar praktisch geen last van
45
S O E P onder elkaar Tabbladen met medische informatie Call Registratiescherm aanzienlijk gewijzigd
46
Met bekende S O E P methode registreren
Bij E-regel automatisch naar ICPC tabel of handmatig met dubbelklik Dit is afhankelijk van instellingen in beheer
47
Bij tab naar E-regel komt ICPC naar voren
(dit kan afgedwongen worden – instelling in Call Manager)
48
Voorschrijven via EVS of voorschrijfmodule
De arts aan het werk - Voorschrijven via EVS of voorschrijfmodule
49
Daarna bij voorschrijven de keuze tot EVS (indien aanwezig) of “voorschrijven”
Medicatiedossier is ook apart zichtbaar
50
EVS is oproepbaar als HAP deze heeft aangeschaft
51
EVS biedt allerlei opties
Ondersteuning NHG-Standaard en Patientenbrieven op geselecteerde ICPC code
52
EVS biedt allerlei opties
53
EVS biedt allerlei opties
Selecteer voorkeur van gewenste medicatie Informatie medicatie middels electronisch Kompas
54
EVS biedt allerlei opties
55
EVS biedt allerlei opties
Bij juiste keuze dubbelklik op medicijn
56
Medicatie wordt meegenomen naar voorschrijfscherm, inclusief dosering en aantal
57
De arts aan het werk - verwijsbrief
58
Verwijsbrief binnen Call Manager
Bij aanklikken verschijn automatisch pop-up voor selectie geadresseerde (derde)
59
Verwijsbrief binnen Call Manager
Na keuze derde kiest u voor de juiste template (verwijsbrief)
60
Verwijsbrief binnen Call Manager
In de verwijsbrief kunt u type en velden selecteren vanuit journaal, net zoals in uw HIS
61
Selecteer met kruisje regels die u mee wilt nemen
62
Geselecteerde tekst staat nu in verwijsbrief
63
Verwijsbrief kan geprint worden en is automatisch opgeslagen binnen Call Manager
Als registratie klaar is kiest u voor “afhandelen”
64
De arts aan het werk - tijdsregistratie
65
Alle tijden worden automatisch geregistreerd.
Dit is een wettelijke eis. Deze informatie wordt alleen getoond als er tijden ontbreken. Actietijden zijn opvraagbaar, ook achteraf
66
Alle tijden worden automatisch geregistreerd.
Dit is een wettelijke eis. Ook is hier zichtbaar “wie deed wat”
67
Medische informatie van de huisartsendossiers en/of andere medische instellingen
68
Medische dossiers zichtbaar
Dit kan op 3 manieren: LSP – Landelijk Schakel Punt OZIS – regionaal schakelpunt Ziekenhuis - ZIS
69
Medische dossiers zichtbaar
Alle methodes worden ondersteund in Call Manager Wij laten u een willekeurige methode zien
70
Arts logt in en gaat naar de agenda
71
Arts selecteert patient vanuit agenda, bij medische informatie is er ook een bliksemschicht zichtbaar
72
Extern dossier zichtbaar:
73
Extern dossier zichtbaar: Nu op meerdere methodes dossier zichtbaar
74
Altijd een melding naar de eigen huisarts
75
Extern dossier zichtbaar:
Volledige journaal …
76
of alle medicatie ….
77
of alle meetwaardes
78
Medische registratie volgens de bekende S O E P methode
externdossier
79
Na inzage medisch dossier afhandeling in het registratiescherm, dus ook invoer ICPC
80
Voorschrijven met voorschrijfmodule of eventueel EVS
81
Voorschrijven met de voorschrijfmodule of eventueel EVS
82
Na registratie klik op “afhandelen”
83
Visite rijden Dit kan met een visitelijst maar ook via een notebook met UMTS of HSDPA verbinding, u heeft toegang tot al uw patientengegevens en heeft u de beschikking over al uw informatie zoals u op de huisartsenpost gewend bent.
84
WebHIS Call Manager in de visiteauto
Steeds meer HAPs hebben Call Manager mobiel
85
Visitearts kan in de visiteauto volledig met Call Manager werken
86
Wanneer de visiteauto aankomt bij de patient kan de status in de agenda gewijzigd worden.
Dit is voor de tijdsregistratie en ook gelijk zichtbaar voor de thuisbasis
87
Bij terugkomst van de patient kan gelijk de registratie worden ingevuld en afgehandeld.
Dit op de gebruikelijke manier in Call Manager
88
Bij terugkomst van de patient kan gelijk de registratie worden ingevuld en afgehandeld.
Dit op de gebruikelijke manier in Call Manager
89
Door het wijzigen van de status wordt de tijdsregistratie automatisch bijgehouden en hoeft de visitearts achteraf niets te doen
90
Nog vragen? Neem dan contact op Labelsoft Telefoon 079 – of bij helpdesk
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.