De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova."— Transcript van de presentatie:

1 Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova

2 Inhoud Wat is CRM? Waarom CRM? Voor wie is CRM bedoeld? Hoe werk je met CRM?

3 Wat is CRM? Customer Relationship Management C  Sociale contacten van het bedrijf (Potentiële) klanten Medewerkers Sociale netwerken R  informatie verzamelen M  informatie modeleren en beheren

4

5

6 Make your CRM social

7 Waarom CRM? Één tool voor alles Goed overzicht van de klantenaccounts Orders en producten beheren Concurrenten Marketingcampagnes Facturen opstellen Agenda In welke regio’s ben ik actief? Contacten blijven in het bedrijf Wie koopt wat? wat zijn hun capaciteiten? Doelgroepen? Hoeveel levert een klant mij op?

8

9

10

11

12

13

14 Voor wie is CRM bedoeld? Iedereen die met klanten in aanraking komt Voor kleine en grote bedrijven

15 Hoe werk je met CRM? Demo Marketing campagne voor een specifiek doelpubliek (marketing list)

16 ? ? ?

17 Dank u voor uw aandacht!!!


Download ppt "Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova."

Verwante presentaties


Ads door Google