Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdStefanie Smits Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Games bij werving Campagne AA-worden 27 november 2008
3
Campagne AA-worden Wat een accountant doet NOvAA & NIVRA Imago verbetering van het beroep ‘accountant’ in het algemeen mavo, havo, vwo (laatste jaren) Instroom opleiding hbo Accountancy + 15% Waardering van de campagne onder jongeren: 6,7 NOvAA Profileren van het beroep AA-Accountant mbo, hbo, SPD ed. Carrièrebeurs Gastlessen AA-Ambassadeurs Website AA-Zine Brochure Give-aways
4
Feiten en cijfers 25 AA-Ambassadeurs Unieke bezoekers aa-worden.nl: 26.500 (sept’07 - apr’08) (3000 unieke bezoekers per maand) Vacatures: 288, Stageplekken: 19 Nieuwsbrief AA-worden: 6557 Database AA-worden: 6517 (In 2007: 1000 contacten) Database WEAD: 6000
5
Roodgeld Ronde 11600 spelers Ronde 2 1500 spelers Ronde 3800 spelers
6
Nieuw! The Letter “Jij hebt de hoofdrol in deze spannende online game. Je bent de accountant van een jong bedrijf, TV Four, dat de televisiewereld bestormt met een nieuwe spelshow. De miljoenen lonken maar als jij een fout maakt, dreigt er altijd faillissement. Speel mee en maak kans op een vakantie in het meest luxueuze hotel van Cannes.”
7
Backstage
8
Voor
9
Na
10
theletter.nl
12
Voorbeeld
15
Doelstellingen Doel Roodgeld/The Letter: 1. Beleving van het beroep 2. Traffic op de website aa-worden.nl 3. Gegevens verzamelen - Nieuwsbrief - AA-Zine - Fullfillment e-mailservice Aantal spelers tot nu toe: 735
16
Media Nieuwsbrief Persbericht Banners op MSN, diverse hbo-websites en accountancy gerelateerde websites. Posterteam Boomerangkaarten Tell-a-friend actie
17
AA-ZINE Nummer 5 Oplage van 12.500 naar 20.000 stuks Inhoud De AA-Accountant van omroep Llink Tijl Beckand van de Lama’s over zijn financiën Kab accountants Doetinchem Specialisaties binnen de accountancy Kick-off van The Letter!
18
Bedankt voor de aandacht Zijn er nog vragen?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.