Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdGijs Thys Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
3
anno 1995 realisatie concept Marketing Creative strategie websites animaties Direct Online brand activation
4
Innovatie: Creative Branding
5
Innovatie: Viral Marketing in ’98
6
Innovatie: ‘Online Experience’ ism x-ingredient
7
Innovatie: Video Marketing voor HP
8
Marconi Awards... Innovatie: Crowdsourcing, Social Media en in 2000; first time SMS
9
Web-TV + SMS +...
10
Gouden Radio Oortje... Radio werd interactief: 0654-radio3 > 3333
11
2 x EVA Event Award Mobile kreeg de overhand. Website werd bijzaak
12
anno nú crowdsourcing co-creation creative branding brand activation zeg je dan viral marketing online marketing social media marketing mobile marketing content marketing En héél veel innovatie!
13
en toen kwam... En met KPN kwamen >
15
Wat in 1995 begon als creative & online marketing bureau
16
was uitgegroeid tot een specialist in mobile...
17
Leuk? Voor Mathon wél. Hij is gek op SMS... Voor mij wás het leuk, in de (creatieve) begin fase...
18
Als we nou allebei eens doen wat we leuk vinden, maar wél onder één naam: Dus...
19
www.SmartMSG.nl één website met voor iédere SMS aktie een pasklare oplossing 10 jaar ervaring vervat in één totaaloplossing
20
www.SmartMSG.nl 10 jaar ervaring vervat in één totaaloplossing
21
Lessons learned: De Pytch tips...
22
Lessons learned: klein bedrijf, grote klant... Oppassen! Al was het maar omdat het afleidt van wat je eigenlijk wil...
23
Biggest Challenge: problemen vóór blijven, herstellen van schade, leren van de lessen... Grote klanten bewust of onbewust, bedoeld of onbedoeld ‘can chew you up and spit you out’
24
‘Biggest’ lesson: Bigger ain’t always better... Het gaat niet om groot noch om veel. Het gaat om ‘meaning’: Een goed gevoel, blije mensen, tevreden klanten
25
Business Model: Wat KPN liet liggen is nu de core business van www.SmartMSG.nl De applicatie is vaak gratis. Geld verdienen doen we sámen met de klant...
26
Greatest Hits: Kippenvel... voor Toine ‘s nachts Giel aan de lijn... voor Mathon
27
Ondernemerschap: Ik vind er geen bal aan... Maarja, ik ben te eigenwijs om voor een baas te werken
28
De tip: Blijf dicht bij jezelf!!! Mathon’s passie is SMS én het servicen van klanten. Toine’s passie is mensen met elkaar én met merken verbinden... 2 x passie brengt meer dan 1 x opoffering Vragen?
29
www.SmartMSG.nl SMS: GO [spatie] SMART naar 3010 en je ontvangt (gratis) het webadres en de contactgegevens Vragen, opmerkingen, feedback?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.