Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdPaula Ter Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Nederland leeft met water & AGV verkiezingscampagne
2
De campagne van AGV Doelstelling: opkomst van 30-40% Door: - bekend en belangrijk maken van AGV, fase 1 - motiveren tot stemmen, fase 2 Hoe: - van brede thema’s naar lokale dilemma’s - van informeren naar involveren Aanhaken bij NLMW: - nationaal bereik -
3
Fasering campagne Fase 1 - 28 mei t/m eind september - campagne: abri’s, advertenties en flyers - issue management door pr - lanceren campagnesite met banners - autobestickering, spandoek hoofdkantoor, etc. Fase 2 - 1 oktober t/m 25 november - start waterschapsverkiezingen in Amsterdam - campagne: radio/tv en pr - campagnesite met online acties - debat en meet & greet events
4
Mediacampagne in fase 1 28 mei t/m 19 juni week 22: - abri’s - 1/1 pagina Het Parool - 1/2 pagina hah-bladen - banners week 23 en 24: - 1/4 pag. hah-bladen
6
Pakaandatwater.nl //2 plaatjes//
7
Debat en events Oktober-november: Lijsten in debat over dilemma’s bij jou in de buurt! - debatten in de grote gemeenten Leer de nieuwe waterschapsbestuurders kennen! - meet ‘n greet events Debatten en meet ‘n greet events worden waar mogelijk gecombineerd. Agenda volgt in juni of juli.
8
Dilemma’s Dichtbij / relevant / zichtbaar / merkbaar Thema’s fase 1: - veiligheid - klimaatverandering - schoonwater Lokaal: - Loosdrecht - Het Gein - Ronde Hoep - Amsterdam - en verder
9
Wat speelt waar? Vondelpark of Vondelplas? Sloterplas, zwemplas of visvijver? Wel of geen (oude) bomen op dijken? Wanneer voorzorgsmaatregelen klimaatverandering? Welke prijs betalen wij voor brakwater? Landbouw of natuur?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.