Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdCasper Jansen Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
communicatieplan “2006” de nieuwe reglementering
2
2006 scharnierjaar financiering van het voedselagentschap (aangifteformulieren heffingen) erkenningen, toelatingen en registratie autocontrolegidsen uitzonderingen voor ZKO (zeer kleine ondernemingen) de hygiëneverordeningen detailhandel dierlijke producten ombudsdienst
3
communicatie naar operatoren –wat verandert er ? –situatie voor & na –voor wie ? –timing en overgangsbepalingen –wat betekent dit voor mij ? –administratieve last of vereenvoudiging ? medewerkers favv –wat verandert er ? –situatie voor & na –voor wie ? –timing en overgangsbepalingen –wat betekent dit voor mijn opdracht ? –hoe worden de operatoren ingelicht ?
4
www.favv2006.be gelegenheidswebsite overzicht nieuwe reglementering eenvoud en duidelijkheid overgangstabellen “voor & na” evolutie naar fiches koppelingen naar favv.be en favv-fin.be
5
informatiecampagne radiospots najaar 2005 –informeren dat er een ruime nieuwe reglementering is –sommige sectoren voor het eerst betrokken –leiden naar www.favv2006.be –ludiek – luchtig + gebruikelijke kanalen: favv.be, Nieuwsbrief, persmededelingen, inschakelen kanalen sectoren, … + intern: instructies (dienstnota’s), intranet, info- en vormingssessies, Foodnotes, …
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.