Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdIda Devos Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Stuurgroep 15 december 2011
2
Page 2 Slide 2 VAC-Brugge Stuurgroep: Agenda: Globale planning: overzicht + update Bijkomende Afspraken Dossiers Fase 2: status en planning Resultaten werkgroepen Varia
3
Page 3 Slide 3 Globale Planning – Update: Fase 1: “Bouw, Inrichtingswerken Huurder, Keuken” Mijlpaal: Voorlopige Aanvaarding: 30/09/2011 <= 07/10 <= 27/10/2011 <= 28/10/2011 (ca. 20h30) Bijkomende Afspraken: [28/10/2011 – 13/12/2011] Fase 2: “Eigen werken – werken na V.Aanvaarding” Fase 2.2: “Inhuizing v.d. Klanten”: 19-dec-2011 – 13-feb-2012 (planning bevestigd) Gebruikers, meubilair, archief Fase 2.1: “Voorbereiding Inhuizing”: Meubilair Facilities Technieken / ICT
4
Page 4 Slide 4 Bijkomende Afspraken (1/2): Verlichting Wat: alle ndz. maatregelen om aan vereisten te voldoen (o.a. inregeling) Timing: klaar tegen 09-dec-2011 SWW – Sanitair Warm Water productie Wat: Vervangen productie-eenheid & circulatiepomp, legionella-attest Timing: klaar tegen 09-dec-2011 GBS – Gebouwbeheersysteem Wat: alle besteksmatige functies operationeel in GBS Timing: klaar tegen 09-dec-2011 CZ – Computerzaal Wat: alle technieken koppelen op GBS, verlichting, end-2-end testing Timing: klaar tegen 18-nov-2011 Herkeuring gasblusinstallatie: klaar tegen 09-dec-2011
5
Page 5 Slide 5 Bijkomende Afspraken (2/2): Fysieke beveiliging Wat: Controle en evt. aanpassing alle aspecten van de binnenperimeter. Timing: klaar tegen 24-nov-2011 Test door aFM: 28-nov-2011 Algemene restacties Wat: lijst van opmerkingen bij voorlopige aanvaarding (algemeen) Timing: Klaar tegen 13-dec-2011
6
Page 6 Slide 6 Dossiers Fase 2, status en planning: Inhuizing van de Klanten: Timing: 19-dec-2011 – 13-feb-2012 (planning bevestigd) Gebruikers, meubilair, archief Levering dozen e.d. bevestigd Meubilair: Kasten Timing: 24-okt-2011 – 16-dec-2011 (planning bevestigd) Tafels & bureaus Timing: 14-nov-2011 – 16-dec-2011 (planning bevestigd) Stoelen Timing: 14-nov-2011 – 03-feb-2012 (steeds vooraf aan inhuizing – planning bevestigd) Modulaire kastenwanden en lockers (gebruikers) Timing: 12-dec-2011 – 03-feb-2012 Uitvoering soms parallel met inhuizing
7
Page 7 Slide 7 Dossiers Fase 2, status en planning: Meubilair: Rolarchief UDN-RvS: arrest RvS positief voor aFM Planning/Timing: loopt door tijdens verhuis Uitvoering niet voor iedereen tijdig klaar (planning): tijdelijk rolcontainers gebruiken Trolleys Dossier vertraagd, raamcontract afsluiten VAC-Brugge: afzonderlijk dossier om sneller te kunnen gaan Doel: leverancier gekend tegen eind 2011 Algemeen zitmeubilair Dossier vertraagd – nazicht offertes loopt (proefopstellingen) Timing: Q1-2012 Vast restaurant meubilair Dossier vertraagd – opgevangen d.m.v. extra stuk-meubilair Timing: Q1-2012
8
Page 8 Slide 8 Dossiers Fase 2, status en planning: Facilities: Signalisatie Globale klantbehoeften: volledig Timing: start op 21-nov-2011 – 19-dec-2011 Warmedrankautomaten Dossier vertraagd Geen inschrijvingen op raamcontract Toestemming IF voor onderhandelingsprocedure wordt gevraagd Tijdelijke oplossing voor koffie en thee in kitchenettes beschikbaar Warme maaltijden VAC-Brugge Sectoraal akkoord: nagaan samenwerkingsovereenkomst met Fedorest Timing: half 2012
9
Page 9 Slide 9 Dossiers Fase 2, status en planning: Technieken-ICT: Basisdossiers elektriciteit en bekabeling (CZ) Timing: op schema voor verhuis Telefonie Timing: op schema voor verhuis WAN (Vlaamse Fiber) Timing: op schema voor verhuis Operationeel tegen: 01-dec-2011 (op één fysiek been!) LAN-GID Timing: operationeel tegen 05-dec-2011 WLAN Dossier vertraagd
10
Page 10 Slide 10 VAC-Brugge Stuurgroep – Varia: Volgende Stuurgroepvergadering: Stuurgroep VAC Brugge zal overgaan in Werkgroep Welzijn.
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.