Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdDiana Meyer Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Pulse Clothing DennisVincentRoel
2
Inhoud Merk-strategieMerk-identiteit Visuele merk-identiteit Ontwerpproces Concept ontwerp
3
Merk-strategie Personen tussen 15 – 30 jaar Dragers van humoristische kleding Personen die origineel willen zijn
4
Merk-identiteit MerkvisieMerkmissieMerkwaardenMerkpersoonlijkheidMerkbelofteMerk-kernconcept Merk positionering
5
Merkvisie Om binnen 5 jaar jongeren zover te krijgen dat ze hun kleding via onze site of winkel kopen.
6
Merkmissie Om humoristische, kwalitatief hoogwaardige kleding op de markt te zetten en te verkopen.
7
Merkwaarden Kwaliteit Goede prijs Modern
8
Merkpersoonlijkheid OrigineelUniekHumoristisch
9
Merkbelofte Wil je uniek zijn? Kies voor Pulse!
10
Merk-kernconcept Originele, kwalitatief goede t-shirts.
11
Merk positionering Nationale bekendheid Bereik door heel Nederland
12
Visuele merk-identiteit De visuele identiteit is te omschrijven als: - Modern - Uniek - Modern - Uniek Gericht op jongeren.
13
Ontwerpproces Keuze merk BrainstormenSchetsen Concept kiezen Concept uitwerken
14
Concept ontwerp »
17
Vragen?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.