De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Pulse Clothing DennisVincentRoel. Inhoud Merk-strategieMerk-identiteit Visuele merk-identiteit Ontwerpproces Concept ontwerp.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Pulse Clothing DennisVincentRoel. Inhoud Merk-strategieMerk-identiteit Visuele merk-identiteit Ontwerpproces Concept ontwerp."— Transcript van de presentatie:

1 Pulse Clothing DennisVincentRoel

2 Inhoud Merk-strategieMerk-identiteit Visuele merk-identiteit Ontwerpproces Concept ontwerp

3 Merk-strategie Personen tussen 15 – 30 jaar Dragers van humoristische kleding Personen die origineel willen zijn

4 Merk-identiteit MerkvisieMerkmissieMerkwaardenMerkpersoonlijkheidMerkbelofteMerk-kernconcept Merk positionering

5 Merkvisie Om binnen 5 jaar jongeren zover te krijgen dat ze hun kleding via onze site of winkel kopen.

6 Merkmissie Om humoristische, kwalitatief hoogwaardige kleding op de markt te zetten en te verkopen.

7 Merkwaarden Kwaliteit Goede prijs Modern

8 Merkpersoonlijkheid OrigineelUniekHumoristisch

9 Merkbelofte Wil je uniek zijn? Kies voor Pulse!

10 Merk-kernconcept Originele, kwalitatief goede t-shirts.

11 Merk positionering Nationale bekendheid Bereik door heel Nederland

12 Visuele merk-identiteit De visuele identiteit is te omschrijven als: - Modern - Uniek - Modern - Uniek Gericht op jongeren.

13 Ontwerpproces Keuze merk BrainstormenSchetsen Concept kiezen Concept uitwerken

14 Concept ontwerp »

15

16

17 Vragen?


Download ppt "Pulse Clothing DennisVincentRoel. Inhoud Merk-strategieMerk-identiteit Visuele merk-identiteit Ontwerpproces Concept ontwerp."

Verwante presentaties


Ads door Google