Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdBram Abbink Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
HOMEWORK
2
-KIJK DE TED TALK VAN DEB ROY: THE BIRTH OF A WORD
3
HOMEWORK -WAAROM ANTHROPOMORPHISEREN WIJ DINGEN?
4
HOMEWORK -WAAROM ANTHROPOMORPHISEREN WIJ DINGEN? -HOE KUN JE DEZE NEIGING GEBRUIKEN IN DESIGN?
5
EEN VRAAG
6
HOE KUN JE JE WERKGEHEUGENCAPACITEIT TRAINEN?
7
BELAST DE EXECUTIEVE PROCESSEN VAN HET WERKGEHEUGEN MET TAKEN WAARVOOR JE GEEN OF MOEILIJK STRATEGIEËN VOOR KUNT ONTWIKKELEN
14
G&I PSYCH 1 – NAMING THE BEAST AND BIAS 2 – ATTENTION AND MEMORY 3 – NAIVE REALISM 4 – EMPATHY 5 – SOCIETAL EFFECTS ON THE PERCEPTION OF TALENT AND HEROES - EAST vs WEST
15
G&I PSYCH 1 – NAMING THE BEAST AND BIAS 2 – ATTENTION AND MEMORY 3 – NAIVE REALISM 4 – EMPATHY 5 – SOCIETAL EFFECTS ON THE PERCEPTION OF TALENT AND HEROES - EAST vs WEST
16
NAIVE REALISM
17
NAIVE REALISM (AND ATTENTION)
18
NAIVE REALISM
19
NAIVE REALISM REALITEIT STAAT GELIJK AAN WAARNEMING
20
NAIVE REALISM DE WERELD IS DAADWERKELIJK HOE IK HET ERVAAR
26
IS DIT WAAR?
27
NAIVE REALISM SUBJECTIVE IDEALISM
28
SUBJECTIVE IDEALISM
29
SUBJECTIVE IDEALISM
30
SUBJECTIVE IDEALISM DE WERELD IS IN ZIJN GEHEEL EEN PRODUCT VAN DE GEDACHTEN
33
IS DIT WAAR?
34
SUBJECTIVE IDEALISM DE WERELD IS IN ZIJN GEHEEL EEN PRODUCT VAN DE GEDACHTEN SOLIPSISM
36
SUBJECTIVE IDEALISM SOLIPSISM WAARHEID ?
43
ATTENTION
44
CHANGE BLINDNESS
47
ZICHT REUK SMAAKGEHOOR TAST
49
HOMEWORK BEDENK EEN ILLUSIE
50
HOMEWORK GA MET JE GROEPJE OP PAD BEDENK EEN ILLUSIE
51
HOMEWORK GA MET JE GROEPJE OP PAD BEDENK EEN ILLUSIE TEST JE ILLUSIE OP MENSEN
52
HOMEWORK GA MET JE GROEPJE OP PAD BEDENK EEN ILLUSIE TEST JE ILLUSIE OP MENSEN BEELDMATERIAAL
53
HOMEWORK GA MET JE GROEPJE OP PAD BEDENK EEN ILLUSIE TEST JE ILLUSIE OP MENSEN BEELDMATERIAAL SEAN.VINK@HKU.NL
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.