De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Action Design Principles – Vanessa van der Voort – 10 oktober 2013

Verwante presentaties


Presentatie over: "Action Design Principles – Vanessa van der Voort – 10 oktober 2013"— Transcript van de presentatie:

1 Action Design Principles – Vanessa van der Voort – 10 oktober 2013
Puzzles & Games Action Design Principles – Vanessa van der Voort – 10 oktober 2013

2 Wat is een puzzel? puz·zel (de; m; meervoud: puzzels) 1(moeilijke) opgave als tijdverdrijf “Een puzzel is een soort spel of raadsel dat men als tijdverdrijf probeert op te lossen.”

3 Puzzles in Games Eigenlijk alle games puzzels?
Verschillende genres ‘bewuste’ puzzels

4 Puzzels als genre Logic Puzzles: Professor Layton

5 Puzzels als genre Catherine: Obstacle course navigation

6 Puzzels als onderdeel van games
Batman Arkham City

7 Puzzels als onderdeel van games
Amnesia: The Dark Descent

8 Maar… Zijn alle games geen puzzels? Pathfinding Quests Collectibles
Placement

9 Doei Ga maar lekker puzzelen.


Download ppt "Action Design Principles – Vanessa van der Voort – 10 oktober 2013"

Verwante presentaties


Ads door Google