De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

UiT in Berlare campagne met de kleine c. Wat vooraf ging Op papier UiTpartner sinds najaar 2008 Vertragende factor: lanceren nieuwe berlare.be Van cultuur.

Verwante presentaties


Presentatie over: "UiT in Berlare campagne met de kleine c. Wat vooraf ging Op papier UiTpartner sinds najaar 2008 Vertragende factor: lanceren nieuwe berlare.be Van cultuur."— Transcript van de presentatie:

1 UiT in Berlare campagne met de kleine c

2 Wat vooraf ging Op papier UiTpartner sinds najaar 2008 Vertragende factor: lanceren nieuwe berlare.be Van cultuur naar communicatie: oktober 2009

3 Aanloop Voorbereiding UiT in Berlare sinds januari 2010 (overleg, retroplanning) bepalen lanceringsmoment (zondag 29 augustus 2010) twee grote doelgroepen: aanbieders – zoekers (en - 12 jarigen) Infogem: voorbereiden nieuwe bladpijler (januari) Infogem: eerste UiT-vermelding  mei-juni 2010 Infogem: tweede UiT-vermelding  juli-augustus 8 juni: opleidingsessie verenigingen invoer gestart na sessie 14 juni: nieuwe berlare.be online

4 Campagne 2010 – lancering UiT in Berlare

5

6 Verder UiT consequent gebruiken in gemeentelijke vrijetijdscommunicatie maandelijkse poster maken en verspreiden (A1 en A3) UiTagenda in Infogem Kostprijs affiches A3 Cultuurnet Vlaanderen (75): 95,00 + 95,00 euro prijzen zoekplaat: 275,00 euro (5 I-pods) + pm: interne prijzen 2 spandoeken + 3 roll-up banners: 570,00 euro + 540,00 euro 9 wisselkaders: 526,00 euro hosting UiTinBerlare.be: 17,00 euro/jaar totaal: 2.118,00 euro Werkbelasting verwerken UiTagenda in Infogem: 3 uur / 2 maand A1-poster: 1 uur / maand Uitleen roll-up banner + merk & logo bij derden: 0,5 uur / week Campagne 2010 – lancering UiT in Berlare

7 Samenwerking met Cultuurnet Vlaanderen: prima Stimuleren werkt: consequent zijn en belonen Extra inspanning: follow-up roll-up banner en logogebruik (intern/extern) Extra inspanning: UiT méér laten zijn dan een kalender (redactie en tips) Op termijn: UiTinBerlare.be moet aantrekkelijker Maandposter differentiëren Campagne 2010 – eerste bevindingen

8 UiT in Berlare – anno 2011 - Infogem

9 Campagne 2011 Iets nieuws doen? Obstakels! -Klein budget -Tijdsgebrek in de zomer: ouderschapsverlof, tijdelijk plaatsvervangend secretaris, klaarstomen Infogem september Iets nieuws doen? Het kan! -Lokale helden op affiches met tips plakken -UiTtips van lokale helden in widgets 2.0 -UiTtips van lokale helden in Infogem


Download ppt "UiT in Berlare campagne met de kleine c. Wat vooraf ging Op papier UiTpartner sinds najaar 2008 Vertragende factor: lanceren nieuwe berlare.be Van cultuur."

Verwante presentaties


Ads door Google