De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

UiTcampagne 2011. Aanloop naar kernbegrippen: plannen, duidelijk aankondigen, consequent zijn voorbereiding sinds januari 2010 (overleg, retroplanning)

Verwante presentaties


Presentatie over: "UiTcampagne 2011. Aanloop naar kernbegrippen: plannen, duidelijk aankondigen, consequent zijn voorbereiding sinds januari 2010 (overleg, retroplanning)"— Transcript van de presentatie:

1 UiTcampagne 2011

2 Aanloop naar kernbegrippen: plannen, duidelijk aankondigen, consequent zijn voorbereiding sinds januari 2010 (overleg, retroplanning) bepalen lanceringsmoment (zondag 29 augustus) twee grote doelgroepen: aanbieders – zoekers (en -12 jarigen) Infogem: voorbereiden nieuwe bladpijler (januari) Infogem: eerste UiT-vermelding  mei-juni

3 Aanloop naar voorbereiding sinds januari 2010 (overleg, retroplanning) bepalen lanceringsmoment (zondag 29 augustus) twee grote doelgroepen: aanbieders – zoekers (en -12 jarigen) Infogem: voorbereiden nieuwe bladpijler (januari) Infogem: eerste UiT-vermelding  mei-juni Infogem: tweede UiT-vermelding  juli-augustus 8 juni: opleidingsessie verenigingen (158/46) invoer gestart na sessie 14 juni: nieuwe berlare.be online

4 Geboorte van Verder UiT consequent gebruiken in gemeentelijke vrijetijdscommunicatie maandelijkse poster maken en verspreiden (A1 en A2) UiTagenda in Infogem Kostprijs affiches A3 Cultuurnet Vlaanderen (75): 95,00 + 95,00 euro prijzen zoekplaat: 275,00 euro (5 I-pods) + pm: interne prijzen 2 spandoeken + 3 roll-up banners: 570,00 euro + 540,00 euro 9 wisselkaders: 526,00 euro hosting UiTinBerlare.be: 17,00 euro/jaar totaal: 2.118,00 euro Werkbelasting verwerken UiTagenda in Infogem: 3 uur / 2 maand A1/A2-poster: 1 uur / maand Uitleen roll-up banner + merk & logo bij derden: 0,5 uur / week

5

6

7

8

9

10

11

12 Eerste bevindingen Samenwerking met Cultuurnet Vlaanderen: prima Stimuleren werkt: consequent zijn en belonen Extra inspanning: follow-up roll-up banner en logogebruik (intern/extern) Extra inspanning: UiT méér laten zijn dan een kalender (redactie en tips) Op termijn UiTinBerlare.be moet aantrekkelijker Maandposter differentiëren Logogebruik bij partners stimuleren

13 Aanpassingen Ouderschapsverlof Plaatsvervangend gemeentesecretaris Infogem september klaarstomen Geen tijd deze zomer! Geen budget begroot voor nieuwe campagne (recuperatie) Geen geld! Obstakels nieuwe campagne CONCEPT LOKALE HELDEN TRIGGERT

14 Aanpassingen

15 Verder gebruiken (continuïteit en herkenbaarheid) Affiches augustus / september Op www.berlare.be In printadvertenties Nationale campagne Nieuw aspect bij een vertrouwd gegeven Affiches augustus / september Interview in Infogem september Op www.berlare.be Op www.UiTinBerlare.be (opportuniteit: tips widgets 2.0) Facebook / Netlog / Twitter / … van de lokale helden … Lokale helden Aanpassingen Lang leve widgets 2.0 (UiTtips in Infogem) Logogebruik bij derden stimuleren

16 PIET

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28 CARLA

29

30 WIM

31

32 GREET


Download ppt "UiTcampagne 2011. Aanloop naar kernbegrippen: plannen, duidelijk aankondigen, consequent zijn voorbereiding sinds januari 2010 (overleg, retroplanning)"

Verwante presentaties


Ads door Google