Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdLaura Hendriks Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
UiTcampagne 2011
2
Aanloop naar kernbegrippen: plannen, duidelijk aankondigen, consequent zijn voorbereiding sinds januari 2010 (overleg, retroplanning) bepalen lanceringsmoment (zondag 29 augustus) twee grote doelgroepen: aanbieders – zoekers (en -12 jarigen) Infogem: voorbereiden nieuwe bladpijler (januari) Infogem: eerste UiT-vermelding mei-juni
3
Aanloop naar voorbereiding sinds januari 2010 (overleg, retroplanning) bepalen lanceringsmoment (zondag 29 augustus) twee grote doelgroepen: aanbieders – zoekers (en -12 jarigen) Infogem: voorbereiden nieuwe bladpijler (januari) Infogem: eerste UiT-vermelding mei-juni Infogem: tweede UiT-vermelding juli-augustus 8 juni: opleidingsessie verenigingen (158/46) invoer gestart na sessie 14 juni: nieuwe berlare.be online
4
Geboorte van Verder UiT consequent gebruiken in gemeentelijke vrijetijdscommunicatie maandelijkse poster maken en verspreiden (A1 en A2) UiTagenda in Infogem Kostprijs affiches A3 Cultuurnet Vlaanderen (75): 95,00 + 95,00 euro prijzen zoekplaat: 275,00 euro (5 I-pods) + pm: interne prijzen 2 spandoeken + 3 roll-up banners: 570,00 euro + 540,00 euro 9 wisselkaders: 526,00 euro hosting UiTinBerlare.be: 17,00 euro/jaar totaal: 2.118,00 euro Werkbelasting verwerken UiTagenda in Infogem: 3 uur / 2 maand A1/A2-poster: 1 uur / maand Uitleen roll-up banner + merk & logo bij derden: 0,5 uur / week
12
Eerste bevindingen Samenwerking met Cultuurnet Vlaanderen: prima Stimuleren werkt: consequent zijn en belonen Extra inspanning: follow-up roll-up banner en logogebruik (intern/extern) Extra inspanning: UiT méér laten zijn dan een kalender (redactie en tips) Op termijn UiTinBerlare.be moet aantrekkelijker Maandposter differentiëren Logogebruik bij partners stimuleren
13
Aanpassingen Ouderschapsverlof Plaatsvervangend gemeentesecretaris Infogem september klaarstomen Geen tijd deze zomer! Geen budget begroot voor nieuwe campagne (recuperatie) Geen geld! Obstakels nieuwe campagne CONCEPT LOKALE HELDEN TRIGGERT
14
Aanpassingen
15
Verder gebruiken (continuïteit en herkenbaarheid) Affiches augustus / september Op www.berlare.be In printadvertenties Nationale campagne Nieuw aspect bij een vertrouwd gegeven Affiches augustus / september Interview in Infogem september Op www.berlare.be Op www.UiTinBerlare.be (opportuniteit: tips widgets 2.0) Facebook / Netlog / Twitter / … van de lokale helden … Lokale helden Aanpassingen Lang leve widgets 2.0 (UiTtips in Infogem) Logogebruik bij derden stimuleren
16
PIET
28
CARLA
30
WIM
32
GREET
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.