Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdSylvia Lambrechts Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
2
Inleiding (Casper) Projectopdracht (Sander) Game Concept (Jonathan & Melvin) Uitbreidingsmogelijkheden (Alvin & Gabriël) Lesmateriaal (Casper & Sander) Gebruikte middelen (Alvin & Gabriël) Demonstratie Blockbox & Phyzle (Jonathan & Melvin) Afsluiting 7/31/2014 2 Project Game Keuzemodule | QPG & Equabyte
3
Samenwerking QPG en Equabyte Ontwikkelprocess Projectruimte Game PC’s 7/31/2014 3 Project Game Keuzemodule | QPG & Equabyte
4
Maken van een spel 3D Natuurkundige krachten (Physics) Open source Bestaande game engine Bedenken van lesmateriaal 7/31/2014 4 Project Game Keuzemodule | QPG & Equabyte
5
Multiplayer splitscreen Verschillende auto’s Bonussen Meerdere gamemodes Veel random generated content Met een balletje een parkours afleggen High scores Secrets Pickups Level editor Eenvoudige modellen 7/31/2014 5 Project Game Keuzemodule | QPG & Equabyte
6
Verbeteren Graphics Bestuurbaarheid Toevoegen Auto’s Bonussen Netwerk/Internet functies Gamemodes Uitbreiden Blokken Menu’s Verbeteren Graphics Toevoegen Objecten Internet highscore Multiplayer Uitbreiden Menu’s 7/31/2014 6 Project Game Keuzemodule | QPG & Equabyte
7
3D Modellen Textures Geluiden Kiezen van game engine Wiskundige berekeningen Communicatie software en hardware Verschillen tussen game en toepassing Ontwikkelen AI Toekomst in gaming branche 7/31/2014 7 Project Game Keuzemodule | QPG & Equabyte
8
Irrlight Bullet irrKlang Google Code Fireworks CS3 Blender Tortoise SVN Visual C++ Mediawiki Ogre 3D NxOgre PhysX OpenAL CEGUI Sourceforge 7/31/2014 8 Project Game Keuzemodule | QPG & Equabyte
9
7/31/2014 9
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.