Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdDries Dekker Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
OHT 3.1 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Hoe marketingcommunicatie werkt In dit hoofdstuk zul je het volgende leren: Hoe de hiërarchie van effecten de werking van communicatie kan beschrijven Het belang van attitudevorming voor het overtuigen van consumenten Het onderscheid tussen de verschillende typen van attitudevorming en -verandering en communicatiemodellen Het belang van de verwerkingswaarschijnlijkheid en cognitieve, affectieve en gedragsmatige processen voor marketingcommunicatie De oorzaken en gevolgen van door reclame opgewekte irritaties De oorzaken van merkverwarring
2
OHT 3.2 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Hiërarchie-van-effecten-modellen
3
OHT 3.3 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Het FCB-raster
4
OHT 3.4 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Elementen van de attitude ten opzichte van merken
5
OHT 3.5 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Het Elaboration Likelihood Model (ELM)
6
OHT 3.6 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Zes typen van attitudevorming en -verandering
7
OHT 3.7 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Een voorbeeld van het Fishbein-model
8
OHT 3.8 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Een voorbeeld van de invloed van subjectieve normen
9
OHT 3.9 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 De Theory of Planned Behaviour (TPB)
10
OHT 3.10 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Marketingcommunicatie en de TPB
11
OHT 3.11 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Heuristische evaluatie
12
OHT 3.12 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Aad-transfer: dual mediationmodel
13
OHT 3.13 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Emotionele conditionering
14
OHT 3.14 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Perceptie-ervaring-geheugen
15
OHT 3.15 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Het bekrachtigingsmodel Bekendheid Proefgebruik Bekrachtiging
16
OHT 3.16 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Oorzaken van reclame-irritatie
17
OHT 3.17 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 The J-vormige relatie tussen Aad en Ab
18
OHT 3.18 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Factoren die tot merk- verwarring leiden
19
OHT 3.19 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011
20
OHT 3.20 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011
21
OHT 3.21 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011
22
OHT 3.22 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011
23
OHT 3.23 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011
24
OHT 3.24 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011
25
OHT 3.25 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011
26
OHT 3.26 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011
27
OHT 3.27 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.