Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdChristiana Smit Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries revee@hro.nl
2
Vandaag Opdracht 3 - je visie op de toekomst. Uitleg opdracht 4. Inleveren opdracht 3 met post-it erop.
3
Je visie Visie: standpunten die worden ingenomen binnen de ethische optiek. Ethische optiek: kritische bezinning over het juiste handelen. Noteer je visie in 1 zin op een post-it.
4
5 4 3 2 1 0 -1 -2 -3 -4 -5
5
Visie Op basis van visie worden groepen gemaakt. In de groep ga je opdracht 3 bespreken. Doel is op zoek te gaan naar een verbeterslag en/of verdiepning van jou visie.
6
Visie Geef aan hoe jij een verbeterslag en/of verdieping zou kunnen maken op een post-it en plak op opdracht 3 die je deze les inleverd.
7
Opdracht 4 - Statement & Ranking Kies uit vier artikelen eentje die je gaat lezen. Maak een mindmap met bronnen die verband houden met het artikel. Bereid een statement voor.
8
Opdracht 4 - Statement & Ranking Wat heb je gelezen? Wat zijn de belangrijkste punten volgens jou? Max 500 woorden. Je gaat je statement in de les voordragen. Statement: een beknopte omschrijving van een hogere doelstelling.
9
Opdracht 4 - Statement & Ranking Maak een lijst van de bronnen uit je mindmap. Orden deze van belangrijkste naar minst belangrijk.
10
De artikelen: Symantec Security Response - The Risks of Social Networking EU Data Protection Working Party - WP 163 Opinion on Online Social Networking (05/2009) Program or be Programmed, Douglas Rushkoff, Hoofdstuk 6, Identity Rotterdam Veiligheidsindex 2010
11
In 4 groepen de 4 artikelen doornemen. Kort toelichten voor de klas waar het artikel over gaat. Maak een individuele keuze daarna.
12
Huiswerk Jouw gekozen artikel lezen. Bronnen zoektocht naar aanleiding van het artikel. Eventueel je verbeterslag en/of verdieping van opdracht 3
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.