De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

MEDIA EN CREATIVITEIT MEDIA EN ONDERZOEK 2009-2010.

Verwante presentaties


Presentatie over: "MEDIA EN CREATIVITEIT MEDIA EN ONDERZOEK 2009-2010."— Transcript van de presentatie:

1 MEDIA EN CREATIVITEIT MEDIA EN ONDERZOEK 2009-2010

2 Week 4 tot 9 Verschil identiteit - imago Doorgronden van identiteit Spelen met identiteit Grenzen aan identiteit Je identitieit manifest Onderzoek Creatief proces divergeren Creatieve strategie convergeren Creatieve verwondering en verwoording Jezelf definiëren... Daarmee ‘spelen’, grenzen verkennen. Dat ‘verwezenlijken’... Grenzen benoemen. Op grond van het spel de grenzen bepalen en in een manifest beschrijven.

3 Deliverables Verslag met...(naam, nr etc) Eerste opdracht: Verslag onderzoek opleiding, welk IMAGO straalde de opleiding uit, hoe verhoudt dit zich tot de IDENTITEIT die je aantrof, hoe heb je deze gevonden? Beeld en tekst bij de tuin. Waarom de keuzen gemaakt die je gemaakt hebt?

4 Deliverables Omschrijving van je nieuwe identiteit Uitleg gevolgde strategie Tijdslijn met effecten gekozen strategie Manifest

5 Een manifest of handvest is een beknopte, meestal puntsgewijze, weergave of opsomming van de stand- en/of uitgangspunten van een mens of een groep. Wat is een manifest?

6 4 keer per maand profiel checken, dagelijks twister checken. Neem enkel vrienden aan die daadwerkelijk vrienden zijn, kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit. Laat enkel berichten achter wanneer je geen andere mogelijkheden hebt. Wees grappig en gebruik veel nutteloze informatie. Correct taalgebruik is belangrijk. Af en toe een verkeerde zinsopbouw mag. Wees actief via twister maar zorg ervoor dat je wel iets te zeggen hebt. Houd je profiel zo prive mogelijk. Sta open voor nieuwe ontwikkelingen maar denk van tevoren goed na wat je eraan kan hebben.

7 4 keer per maand profiel checken, dagelijks twister checken Over welk uitgangspunt gaat dit? Het gaat -waarschijnlijk- om de houding en betrokkenheid ten opzichte van de groep. Je zou dit als volgt kunnen opschrijven:†Ik scan regelmatig mijn bronnen uit respect voor de anderen. Neem enkel vrienden aan die daadwerkelijk vrienden zijn, kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit Dit is een echt uitgangpunt. Maar het kan waarschijnlijk nog beknopter.Sociaal ben je voor elkaar en niet voor jezelf. Meer volgers maakt mij niet blij, betere vrienden wel. Ik ben niet op zoek naar de meeste, maar meest dierbare volgers. Laat enkel berichten achter wanneer je geen andere mogelijkheden hebt. Voor mij gaat face to face afspraken maken boven berichten op een internet community achterlaten. Wees grappig en gebruik veel nutteloze informatie ik wil mensen vrolijk maken, dat gaat soms boven inhoud? Correct taalgebruik is belangrijk.Af en toe een verkeerde zinsopbouw mag.Wees actief via twister maar zorg ervoor dat je wel iets te zeggen hebt. Dit gaat over de rol in de groep en zegt iets over de moeite die je wilt doen om met anderen te communiceren. Kan het nog strakker? Houd je profiel zo prive mogelijk. Sta open voor nieuwe ontwikkelingen maar denk van tevoren goed na wat je eraan kan hebben.

8 DNN manifest file

9 http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/12/stel_je_gaat_een_stuk_t erug_in.html

10 INLEVEREN Woensdag 27 januari Voor 16.00 uur


Download ppt "MEDIA EN CREATIVITEIT MEDIA EN ONDERZOEK 2009-2010."

Verwante presentaties


Ads door Google