Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdDavid Smits Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
http://claudia-s-crm-workbook.webnode.nl Claudia Locatelli – 3 OFM EPM 3 Taak 5b Het landschap van (S)CRM software
2
http://claudia-s-crm-workbook.webnode.nl Het landschap van (S)CRM software Microsoft Dynamics CRM Zoho CRM SAP Salesforce SugarCRM SproutSocial
3
http://claudia-s-crm-workbook.webnode.nl Traditionele CRM Opgericht in 1975 Veel werknemers Middelmatige populariteit Grote aanwezigheid op social media Integratie van Salesforce en Intuit Geen API flexibiliteit Geen veiligheidsgarantie van een derde partij Geen prijstransparantie op de website Mobiel niet toegankelijk via iOS of Android
4
http://claudia-s-crm-workbook.webnode.nl Traditionele CRM Opgericht in 1996 Veel werknemers Grote populariteit Middelmatige aanwezigheid op social media Integratie van Google Apps en Intuit API flexibiliteit Veiligheidsgarantie van een derde partij Prijstransparantie op de website Mobiel enkel toegankelijk via iOS
5
http://claudia-s-crm-workbook.webnode.nl Traditionele CRM Opgericht in 1972 Veel werknemers Grote populariteit Grote aanwezigheid op social media Geen integratie van Google Apps e.a. API flexibiliteit Veiligheidsgarantie van een derde partij Geen prijstransparantie op de website Mobiel niet toegankelijk via iOS of Android
6
http://claudia-s-crm-workbook.webnode.nl Mix van CRM en SCRM Opgericht in 1999 Veel werknemers Grote populariteit Grote aanwezigheid op social media Integratie van Google Apps, Salesforce en Intuit API flexibiliteit Veiligheidsgarantie van een derde partij Geen prijstransparantie op de website Mobiel toegankelijk via iOS en Android
7
http://claudia-s-crm-workbook.webnode.nl Mix van CRM en SCRM Opgericht in 2004 Veel werknemers Grote populariteit Middelmatige aanwezigheid op social media Integratie van Google Apps API flexibiliteit Veiligheidsgarantie van een derde partij Prijstransparantie op de website Mobiel toegankelijk via iOS en Android
8
http://claudia-s-crm-workbook.webnode.nl Social CRM Opgericht in 2009 Middelmatig aantal werknemers Grote populariteit Grote aanwezigheid op social media Integratie van Google Apps Geen API flexibiliteit Veiligheidsgarantie van een derde partij Prijstransparantie op de website Mobiel toegankelijk via iOS en Android
9
http://claudia-s-crm-workbook.webnode.nl Vergelijkende analyse op basis van… Gebruiksvriendelijkheid Prijsstelling Compatibiliteit met andere (systeem)software Specifieke vereisten Reputatie van de fabrikant
10
http://claudia-s-crm-workbook.webnode.nl
11
Bronnen http://plazilla.com/wat-is-microsoft-dynamics-crm http://plazilla.com/wat-is-microsoft-dynamics-crm https://www.microsoft.com/nl- be/dynamics/default.aspx https://www.microsoft.com/nl- be/dynamics/default.aspx http://www.crm-zoho.be/ http://www.crm-zoho.be/ http://www.sap.com/pc/bp/customer-relationship- management.html http://www.sap.com/pc/bp/customer-relationship- management.html http://www.g2crowd.com/compare/microsoft- dynamics-crm/salesforce-crm/sap- crm/sugarcrm/zoho-crm http://www.g2crowd.com/compare/microsoft- dynamics-crm/salesforce-crm/sap- crm/sugarcrm/zoho-crm http://www.g2crowd.com/products/sprout- social/reviews http://www.g2crowd.com/products/sprout- social/reviews http://www.sugarcrm.com/pricing http://www.sugarcrm.com/pricing
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.