Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdMagdalena Smet Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Thomas Brouwer Afstudeerkandidaat Sportgezondheid Hanzehogeschool Groningen; Instituut voor sportstudies NHL lectoraat iHuman| zorg en welzijn
2
- Introductie - Rol binnen iLift - Theorieën achter de iLift Serious Game - Link tussen theoretische modellen en de serious game - Conclusie - Vragen en discussie
4
- Literatuuronderzoek - Bewegingen nieuwe minigame ‘ontdekken’ - Adviesrol
5
- Raapje Schaapje (eerste minigame) - Fruit Plukken (tweede minigame)
8
- Gewichthefferstechniek
9
- Leerpyramide van Maslow - Muscle memory - Self-determination Theory (SDT)
12
- Autonomie - Competentie - Verwantschap
13
De game motiveert de individuele speler om letterlijk goed in beweging te komen - Goede beweegketens (goede uitvoering en goede onderbouwing - Geen over- of onderbelasting tijdens game - Beweegketens worden vaak herhaald
14
- De speler heeft direct invloed op het spel (autonomie) - De speler ervaart uitdaging en verbetering (competentie) - Sociale component - Link tussen stimulus en respons
15
Wat betekenen deze theorieën binnen de serious game van iLift?
16
Serious games zijn de boeken van de toekomst – Jörg Hofstätter
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.