De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Waarde van een merk voor de aanbieder: Voorkeurspercentage cola in blind-test: Merk A51 % Merk B44 %

Verwante presentaties


Presentatie over: "Waarde van een merk voor de aanbieder: Voorkeurspercentage cola in blind-test: Merk A51 % Merk B44 %"— Transcript van de presentatie:

1 Waarde van een merk voor de aanbieder: Voorkeurspercentage cola in blind-test: Merk A51 % Merk B44 %

2 Waarde van een merk voor de aanbieder: Voorkeurspercentage in blind-test: Merk A51 % Merk B44 % Vookeurspercentage in open-test Merk A (Pepsi)23 % Merk B (Coca-Cola)65 %

3 Waarde van een merk voor de aanbieder: Voorkeurspercentage in blind-test: Merk A51 % Merk B44 % Vookeurspercentage in open-test Merk A (Pepsi)23 % Merk B (Coca-Cola)65 % Effect ‘onthullen’ van de merknaam Coca-Cola

4 Waarde van een merk voor de aanbieder: Voorkeurspercentage in blind-test: Merk A51 % Merk B44 % Vookeurspercentage in open-test Merk A (Pepsi)23 % Merk B (Coca-Cola)65 % WAARDE merk Coca-Cola: prijsstijging om weer op 44% uit te komen x aantal eenheden


Download ppt "Waarde van een merk voor de aanbieder: Voorkeurspercentage cola in blind-test: Merk A51 % Merk B44 %"

Verwante presentaties


Ads door Google