Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdLudo Aerts Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Waarde van een merk voor de aanbieder: Voorkeurspercentage cola in blind-test: Merk A51 % Merk B44 %
2
Waarde van een merk voor de aanbieder: Voorkeurspercentage in blind-test: Merk A51 % Merk B44 % Vookeurspercentage in open-test Merk A (Pepsi)23 % Merk B (Coca-Cola)65 %
3
Waarde van een merk voor de aanbieder: Voorkeurspercentage in blind-test: Merk A51 % Merk B44 % Vookeurspercentage in open-test Merk A (Pepsi)23 % Merk B (Coca-Cola)65 % Effect ‘onthullen’ van de merknaam Coca-Cola
4
Waarde van een merk voor de aanbieder: Voorkeurspercentage in blind-test: Merk A51 % Merk B44 % Vookeurspercentage in open-test Merk A (Pepsi)23 % Merk B (Coca-Cola)65 % WAARDE merk Coca-Cola: prijsstijging om weer op 44% uit te komen x aantal eenheden
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.