Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdPhilomena Coppens Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
Uitvoerende bedrijven: DDB - Mediamonks Media: PRINT - TV -ONLINE
2
Uitvoerende Bedrijven
3
DDB AMSTERDAM Creatieve communicatieve oplossingen bedenkt
DDB AMSTERDAM Creatieve communicatieve oplossingen bedenkt. Ze prijzen zichzelf aan als hardwerkende en out of the box denkende personen. Duyvis Voor Duyvis hebben ze de campagne ‘Mother nature’ gemaakt. Duyvis staat bekend als een snack voor bij een ‘fuif’, maar ze willen van die naam af. Ze willen overstappen naar een naam dat lekkere producten biedt die natuurlijk zijn. Met behulp van prints die bijvoorbeeld en een reclame-spotje proberen ze het product te herpositioneren. Volkswagen. De campagne ‘Volkswagen. Wie anders?’ is een van de langstlopende campagnes in Nederland. Hierbij wordt ook gebruik gemaakt van verschillende prints die bijvoorbeeld op stations geplaatst worden als billboard. Ook maken ze gebruik van verschillende reclame-spotjes Website Optimistisch.nl. Aandacht komt voor positieve ontwikkelingen in de Nederlandse samenleving, en zodoende een discussie op gang brengt over het belang van een optmistische en positieve (levens)houding van mensen, bedrijven en organisaties. Posters te maken en flash banners proberen ze naamsbekendheid te creëren en zo bezoekers te trekken naar de site.
4
Media Monks Een multimediabedrijf, websites maken tot crossmediale campagnes opzetten. Hun team bestaat vooral uit designers en programmeurs. Soa-Aids Deze campagne richtte zich op veilig vrijen. Het was een crossmediale campagne waarbij gebruik werd gemaakt van de media internet, radio, tv, narrowcasting tot aan condoom verpakkingen. Postbus51.nl Deze campagne was bedoeld om mensen te laten informeren over de nieuwe regelgeving van Postbus51 en om voor duidelijkheid te zorgen. Deze campagne was meer rond online marketing opgebouwd, maar ze maakten ook gebruik van print.
5
Concept KLM E-Ticket Camapgne
6
Concept Boodschap: Geen gedoe meer met inchecken en in de rij staan, doe het online! Media gebruik: Online banner campagne, abri posters en een tv reclame. De campagne is internationaal: o.a. Noorwegen, Zweden en Amerika. Sfeer:Rustiger, sneller en makkelijker om online in te checken.
7
Structuur TV - commercial PRINT - abri’s
ONLINE - banners + eigen website
8
TV - reclame
9
PRINT
10
PRINT
11
PRINT
12
Online - banners
13
Waarom KLM campagne? Combineert traditionele media met nieuwe media
Campagne neemt gebruiker door verschillende media heen. Inhoudelijk, geeft het een duidelijk presentatie weer. Campagne past bij de huisstijl van KLM
14
Verbeteringen Gebruik van PDA / MOBIEL voor het verwijzen naar website online Gebruik van Urban-Screens voor de commercial
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.