Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdMyriam Peters Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Tevredenheids- enquête 2012 P. Grouwels
2
24-05-2013 2 Inleiding Mogelijke antwoorden: Zeer goed: 4 sterren ****: volledig tevreden; Goed: 3 sterren ***: tevreden of voldoende; Voldoende: 2 sterren **: zou beter kunnen; Onvoldoende: 1 ster *: echt niet tevreden. Wanneer we spreken over “Tevreden”, hebben wij de 2 eerste categorieën “ZG” en “G” opgeteld en wanneer we spreken over “Ontevreden”, gaat het enkel om de laatste categorie “O”.
3
1. Algemene tevredenheid 1) Algemene evaluatie 24-05-2013 3
4
4 2. Toegankelijkheid van de Centrale diensten ZGGVO 2010 Telefonisch33%53%13%1% Per mail35%52%12%1% Ter plaatse23%63%15%0% 2012 Telefonisch24%54%20%2% Per mail22%55%20%2% Ter plaatse16%52%26%5% 2) Detail
5
24-05-2013 5 2. Toegankelijkheid van de Centrale diensten 2) Globaal cijfer
6
24-05-2013 6 3. Toegankelijkheid van de regionale diensten ZGGVO 2010 Telefonisch65%32%2%1% Per mail61%31%3%0% Ter plaatse42%48%10%1% 2012 Telefonisch54%35%10%1% Per mail53%36%10%1% Ter plaatse54%27%17%2% 3) Detail
7
24-05-2013 7 3. Toegankelijkheid van de regionale diensten 3) Globaal cijfer
8
24-05-2013 8 4. Algemene kwaliteit van het onthaal ZGGVO 2010 Telefonisch47% 5%0% Ter plaatse40%55%4%0% 2012 Telefonisch32%54%14%1% Ter plaatse26%58%13%3% 4) Detail
9
24-05-2013 9 4. Algemene kwaliteit van het onthaal 4) Globaal cijfer
10
24-05-2013 10 4. Algemene kwaliteit van de antwoorden ZGGVO 2010 Inhoud41%52%7%0% Snelheid38%46%13%2% 2012 Inhoud29%54%15%1% Termijn gemakkelijke/moeilijke vragen 39%49%12%1% 4) Detail
11
24-05-2013 11 5. Algemene kwaliteit van de antwoorden op de vragen 5) Globaal cijfer
12
24-05-2013 12 6. Algemene kwaliteit van de informatie ZGGVO 201013%54%29%5% 201212%51%31%6% 6) Detail 6.1. Omzendbrieven 6.2. Handleidingen ZGGVO 201013%57%27%2% 201215%55%28%2%
13
24-05-2013 13 6. Algemene kwaliteit van de informatie ZGGVO 201015%62%22%1% 201219%55%24%3% 6.3. Internet 6.4. Focus ZGGVO 2010 (R Ann) 8% 57%32%2% 201212%58%26%4%
14
24-05-2013 14 6. Algemene kwaliteit van de informatie 6) Globaal cijfer
15
24-05-2013 15 7. Algemene kwaliteit van de informatie in geval van onderbreking 7) Globaal cijfer
16
24-05-2013 16 8. Algemene kwaliteit van de producten ZGGVO 201029%60%10%1% 201228%57%13%1% 8 ) Detail 8.1. RR 8.2. Belpic ZGGVO 201018%57%21%3% 201220%52%24%4%
17
24-05-2013 17 8. Algemene kwaliteit van de producten ZGGVO 201014%64%18%4% 201215%58%21%6% 8.3. FTP 8.4. Elektronische post ZGGVO 201027%55%14%4% 201226%54%17%3%
18
24-05-2013 18 8. Algemene kwaliteit van de producten ZGGVO 201015%54%26%4% 201220%60%18%2% 8.5. Mijn dossier 8.6. Check Doc ZGGVO 2010 ---- 201218%64%16%2%
19
24-05-2013 19 8. Algemene kwaliteit van de producten ZGGVO 2010 ---- 201213%56%27%4% 8.7. Fouten melden 8.8. DCA ZGGVO 2010 ---- 201228%52%16%4%
20
24-05-2013 20 8. Algemene kwaliteit van de producten ZGGVO 201014%63%20%3% 201219%60%20%2% 8.9. Levering 8.10. e-ID ZGGVO 201014%51%27%8% 201227%54%17%2%
21
24-05-2013 21 8. Algemene kwaliteit van de producten 8) Globaal cijfer
22
24-05-2013 22 9. Kwaliteit van de dienstprestaties ZGGVO 201025%61%14%0% 201224%63%12%0% 9. Detail 9.1. Interne controle/centrale diensten 9.2. Hulp van de regionale diensten ZGGVO 201051%43%6%1% 201249%45%6%1%
23
24-05-2013 23 9. Kwaliteit van de dienstprestaties ZGGVO 201022%50%21%7% 201223%47%23%6% 9.3. Snelheid uitvoering (verbeteringen, annuleringen) 9.4. Hulp van de Helpdesk ZGGVO 201031%55%13%2% 201216%55%24%5%
24
24-05-2013 24 9. Algemene kwaliteit van de dienstprestaties 9) Globaal cijfer
25
24-05-2013 25 Documenten Zie \\Rrncom2\userfolders\DIP_Docum\Com\Tevredenheidsenquête_2012 En samenvattende tabel op onze site www.ibz.rrn.fgov.be
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.