Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdFemke Aalderink Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
2
Waarom doen wij wat we doen ! Toekomst visie Observatie systeem AchterAchter KantKant Uw Adviseur Dienstverlening Aan u als consument Uw Adviseur Back-office Front-office registreren rapporteren Interpreteren
3
Bedrijfsfilosofie Duizenden informatiebronnen om een enkele situatie (van u) te bewaken. Uw financiële situatie (verzekeringen, financiën en hypotheken). Ideaal. Mooi dat het zo kan zijn, maar dat kan uw adviseur in zijn eentje niet snel genoeg verwerken, in deze, op hoog tempo rond doordraaiende wereld. Daarom zal hij gebruikmaken van het snelle en alerte observatiesysteem aan de “Back-office”en met overtuiging, u nog beter van dienst kan en zal zijn. Deze onderbouwde zekerheid is tevens de basis om u een zo gunstig mogelijke Dienstverlening Abonnementen Pakket te kunnen aanbieden.
4
Partijen Observatiesysteem “Back-office” is objectief, onafhankelijk en betrouwbaar. De grootte van de hoeveelheid geobserveerde informatie staat hier garant voor. Gevolg is dat een consument samen met zijn of haar adviseur altijd kan rekenen op goede ondersteuning, voorstel of aanbeveling. De adviseur, inmiddels financieel onafhankelijk van de aanbieders, verzekeraars en banken (provisieverbod), zal uw gunst willen winnen en in alle oprechtheid u zijn beste advies geven. Wellicht bemiddelt hij bij het ten uitvoer brengen hiervan. provisieverbod De “Front-office” U als consument wenst o.a. één loket, één telefoonnummer, continu online toegang tot uw eigen beveiligde klantmap, het gemak van doorlopende financiele aandacht, het beste uit de markt, het goedkoopste, regelmatig contact en toekomst visie. De aanbieders zullen naar eigen vermogen hun beste producten moeten aanbieden en u en uw adviseur bepalen of er iets afgenomen moet worden, zo ja wat en bij wie.
5
De waarde van de Back-office De “Back-office”is een winst voor de markt en zal een marktwerking teweeg brengen ten gunste van u “de consument”. Alle betrokken factoren uit de markt worden onder de loep genomen, geobserveerd, geregistreerd, gerapporteerd en geïnterpreteerd. Tegen het licht hiervan wordt uw situatie door uw adviseur gehouden en in uw belang gehandeld. De “Back-office”, een meer dan essentieel component in onze dienstverlening. Het geeft ruimte om een uitstekende standaard dienstverleningspakket samen te stellen die wij u per 1 juli 2013 aanbieden in de vorm van een Dienstverlening Abonnementen Pakket, de D.A.P. Alle andere zaken buiten dit pakket kunnen voor u verzorgd worden op basis van eenmalige vergoeding. B.v.hypotheken en kredieten.
6
Daarom doen wij wat we doen!
7
U een standaard dienstverleningspakket aanbieden
8
Terug
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.