De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

VOORBEELD Waarderingsrapport Doe-het-zelf Merken Voorjaar 2009

Verwante presentaties


Presentatie over: "VOORBEELD Waarderingsrapport Doe-het-zelf Merken Voorjaar 2009"— Transcript van de presentatie:

1 VOORBEELD Waarderingsrapport Doe-het-zelf Merken Voorjaar 2009
Bron: GfK Panel Services Benelux BV Adres: Middellaan 25, 5102 PB Dongen Tel.nr:

2 Inhoud Het eindresultaat! Belang per aspect 1 Top 20 Merken per aspect
Resultaten per merk Merkbekendheid Methodologie 1 2 3 4 5 6

3 Het eindresultaat! 1

4 Het eindresultaat! De top 5 best gewaardeerde DHZ-merken
VOORBEELD

5 Het eindresultaat: scores van alle merken
VOORBEELD

6 Het eindresultaat: top 20 per ervaringsniveau klusser Onervaren
Het eindresultaat: top 20 per ervaringsniveau klusser Onervaren Redelijk ervaren Ervaren VOORBEELD

7 Belang per aspect 2

8 Belang per aspect Op 1-5 schaal
VOORBEELD

9 Belang per aspect per ervaringsniveau klusser Op 1-5 schaal
VOORBEELD

10 Top 20 merken per aspect 3

11 Gemiddelde score per aspect
VOORBEELD

12 Kwaliteit van de producten
Gemiddelde score 6.00 Belang VOORBEELD

13 Betrouwbaarheid van het merk
Gemiddelde score 6.00 Belang VOORBEELD

14 Resultaten per merk 4

15 Gemiddelde score totaal merken
Total score: VOORBEELD Merk 1 6.00 Gem. score totaal merken Score Basis: Respondenten 1 -1 Gemiddelde score totaal merken Totale beoordeling 6.00 6.00 Kwaliteit v/d producten 6.00 6.00 Betrouwbaarheid v/h merk 7.00 6.00 Merk biedt waar voor zijn geld 6.00 6.00 Merk past bij mij 6.00 6.00 Vernieuwendheid v/h merk 5.00 6.00 Onderscheidendheid 6.00 6.00 Reputatie v/h merk in de omgeving 6.00 6.00 Milieuvriendelijkheid v/h merk 6.00 6.00

16 Gemiddelde score totaal merken
Total score: VOORBEELD Merk 2 6.00 Gem. score totaal merken Score Basis: Respondenten 1 -1 Gemiddelde score totaal merken Totale beoordeling 6.00 6.00 Kwaliteit v/d producten 6.00 6.00 Betrouwbaarheid v/h merk 6.00 6.00 Merk biedt waar voor zijn geld 5.00 6.00 Merk past bij mij 6.00 6.00 Vernieuwendheid v/h merk 6.00 6.00 Onderscheidendheid 6.00 6.00 Reputatie v/h merk in de omgeving 7.00 6.00 Milieuvriendelijkheid v/h merk 6.00 6.00

17 Merkbekendheid 5

18 Merkbekendheid Top of mind
VOORBEELD

19 Merkbekendheid Spontane bekendheid (incl. Top of mind)
VOORBEELD

20 Merkbekendheid Totale bekendheid
VOORBEELD

21 Methodologie 6

22 Voor meer informatie, neemt u contact op met:
Roland Mol Key Account Manager Jeroen Barten Account Group Manager


Download ppt "VOORBEELD Waarderingsrapport Doe-het-zelf Merken Voorjaar 2009"

Verwante presentaties


Ads door Google