Download de presentatie
GepubliceerdFilip Molenaar Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
VOORBEELD Waarderingsrapport Doe-het-zelf Merken Voorjaar 2009
Bron: GfK Panel Services Benelux BV Adres: Middellaan 25, 5102 PB Dongen Tel.nr:
2
Inhoud Het eindresultaat! Belang per aspect 1 Top 20 Merken per aspect
Resultaten per merk Merkbekendheid Methodologie 1 2 3 4 5 6
3
Het eindresultaat! 1
4
Het eindresultaat! De top 5 best gewaardeerde DHZ-merken
VOORBEELD
5
Het eindresultaat: scores van alle merken
VOORBEELD
6
Het eindresultaat: top 20 per ervaringsniveau klusser Onervaren
Het eindresultaat: top 20 per ervaringsniveau klusser Onervaren Redelijk ervaren Ervaren VOORBEELD
7
Belang per aspect 2
8
Belang per aspect Op 1-5 schaal
VOORBEELD
9
Belang per aspect per ervaringsniveau klusser Op 1-5 schaal
VOORBEELD
10
Top 20 merken per aspect 3
11
Gemiddelde score per aspect
VOORBEELD
12
Kwaliteit van de producten
Gemiddelde score 6.00 Belang VOORBEELD
13
Betrouwbaarheid van het merk
Gemiddelde score 6.00 Belang VOORBEELD
14
Resultaten per merk 4
15
Gemiddelde score totaal merken
Total score: VOORBEELD Merk 1 6.00 Gem. score totaal merken Score Basis: Respondenten 1 -1 Gemiddelde score totaal merken Totale beoordeling 6.00 6.00 Kwaliteit v/d producten 6.00 6.00 Betrouwbaarheid v/h merk 7.00 6.00 Merk biedt waar voor zijn geld 6.00 6.00 Merk past bij mij 6.00 6.00 Vernieuwendheid v/h merk 5.00 6.00 Onderscheidendheid 6.00 6.00 Reputatie v/h merk in de omgeving 6.00 6.00 Milieuvriendelijkheid v/h merk 6.00 6.00
16
Gemiddelde score totaal merken
Total score: VOORBEELD Merk 2 6.00 Gem. score totaal merken Score Basis: Respondenten 1 -1 Gemiddelde score totaal merken Totale beoordeling 6.00 6.00 Kwaliteit v/d producten 6.00 6.00 Betrouwbaarheid v/h merk 6.00 6.00 Merk biedt waar voor zijn geld 5.00 6.00 Merk past bij mij 6.00 6.00 Vernieuwendheid v/h merk 6.00 6.00 Onderscheidendheid 6.00 6.00 Reputatie v/h merk in de omgeving 7.00 6.00 Milieuvriendelijkheid v/h merk 6.00 6.00
17
Merkbekendheid 5
18
Merkbekendheid Top of mind
VOORBEELD
19
Merkbekendheid Spontane bekendheid (incl. Top of mind)
VOORBEELD
20
Merkbekendheid Totale bekendheid
VOORBEELD
21
Methodologie 6
22
Voor meer informatie, neemt u contact op met:
Roland Mol Key Account Manager Jeroen Barten Account Group Manager
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.