Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdHenriette Willemsen Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Into the jungle Zaterdag 18 mei 2013 Gallerie Café CHV-Noordkade Veghel 19:30 – 00:30
2
Organisatie Stichting Vivaan Devotion Concepts
3
Sponsoren IMEX-Events DiscoTec Veghel Miniatuurtje Partydrinks
4
Doelgroep Doel Jongeren tussen 12 en 16 jaar
Feest organiseren ter promotie van het nieuwe jongerencentrum Doel
5
SWOT Strength Weakness Opportunities Threats
6
SWOT Strength / Sterkte: - Goedkope toegang (2,50)
- Enige feest in de omgeving - Afwisselend muzikaal programma Weakness / Zwakte: - Naam ‘schrikt af’ - Doelgroep onbekend met locatie - Geen duidelijkheid door afwisseling muzikaal programma Opportunities / Kansen: - Enige aanbieder op nieuwe locatie Doelgroep zoekt naar goedkoop vermaak - Doelgroep heeft nog niet genoeg vermaak Threats / Bedreigingen: - Externe organisaties - Feest moet goed zijn want er wordt meteen een mening gevormd door de doelgroep - Organisatie is een verantwoordelijke stichting en niet commercieel gericht. Dus niet al teveel mogelijk in het ‘loslaten’ van kinderen.
7
3 Adviezen Naam ‘Vivaan’ weglaten op de poster. Schrikt de doelgroep af. Meer bekendheid geven over waar het feest plaatsvindt (foto’s, routebeschrijvingen etc.) Duidelijk concept maken.
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.