De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Attractiepark In deze box gaan de leerlingen aan de slag in het attractiepark Bringham Park. Ze bedenken een nieuwe attractie, zorgen dat deze veilig functioneert,

Verwante presentaties


Presentatie over: "Attractiepark In deze box gaan de leerlingen aan de slag in het attractiepark Bringham Park. Ze bedenken een nieuwe attractie, zorgen dat deze veilig functioneert,"— Transcript van de presentatie:

1 Attractiepark In deze box gaan de leerlingen aan de slag in het attractiepark Bringham Park. Ze bedenken een nieuwe attractie, zorgen dat deze veilig functioneert, zetten een logeerverblijf voor zieke en gehandicapte kinderen op en richten een nieuwe souvenir- shop in. Tot slot zetten ze informatie over de uitbreiding op de website van het attractiepark.

2 Attractiepark A T Z E A A  1  4  6  10  2-3  10  2-3  10  2-3
 2  1 Begin hier Begin hier  4  6 A Ontwerp de nieuwe attractie Praktijkoefeningen  10  2-3 T Maak de nieuwe attractie veilig  10  2-3 Z Veilig ijs maken Zet een logeerverblijf op  10  2-3 E Veilig ijs maken Zet een souvenirshop op  6  1-6 A Breid de site van Bringham Park uit  2  1-2 Rond af Rond af Lees eerst de legenda hiernaast. Klik dan op één van de onderdelen hierboven voor specificaties. Klik op ‘Attractiepark’ om weer naar het begin te gaan. Praktijkoefening Algemeen  2 Doorlooptijd in klokuren A Praktijkoefening Techniek  1 Aantal deelnemers Praktijkoefening Zorg en welzijn Competenties meten Praktijkoefening Economie

3 Attractiepark A T Z E A  2  1  4  6  10  2-3  10  2-3  10
Begin hier Begin hier  4  6 A Ontwerp de nieuwe attractie Praktijkoefeningen  10  2-3 T Maak de nieuwe attractie veilig  10  2-3 Z Veilig ijs maken Zet een logeerverblijf op  10  2-3 E Veilig ijs maken Zet een souvenirshop op  6  1-6 A Breid de site van Bringham Park uit  2  1-2 Rond af Rond af Taken Onderwerpen Werkplekken Over deze box Afspraken maken ALG Samenvatten Presentatieprogramma Spreadsheetprogramma

4 Attractiepark A T Z E A  2  1  4  6  10  2-3  10  2-3  10
Begin hier Begin hier  4  6 A Ontwerp de nieuwe attractie Praktijkoefeningen  10  2-3 T Maak de nieuwe attractie veilig  10  2-3 Z Veilig ijs maken Zet een logeerverblijf op  10  2-3 E Veilig ijs maken Zet een souvenirshop op  6  1-6 A Breid de site van Bringham Park uit  2  1-2 Rond af Rond af Taken Onderwerpen Werkplekken Maak een moodboard of model van de attractie Geef de attractie een plek en zorg voor vervoer Onderzoek de waterkwaliteit en geef advies ALG Moodboard maken ALG Waterkwaliteit vijvers ALG Grafieken Tekstverwerkingsprogramma Spreadsheetprogramma CAD-programma (2D) of diagrammenprogramma Zuurstofmeter Zuurgraadmeter

5 Attractiepark A T Z E A  2  1  4  6  10  2-3  10  2-3  10
Begin hier Begin hier  4  6 A Ontwerp de nieuwe attractie Praktijkoefeningen  10  2-3 T Maak de nieuwe attractie veilig  10  2-3 Z Veilig ijs maken Zet een logeerverblijf op  10  2-3 E Veilig ijs maken Zet een souvenirshop op  6  1-6 A Breid de site van Bringham Park uit  2  1-2 Rond af Rond af Taken Onderwerpen Werkplekken Beveilig de bedieningsruimte Test de sirene van de inbraakbeveiliging Kies de juiste verlichting voor de wachtrij Beveilig de karretjes van de attractie Graveer een veiligheidspictogram TN Elektrische schakelingen TN Elektrische symbolen TN Geluidssterkte ALG Grafieken TN Verlichtingssterkte TN Pneumatiek TN Digitale schakelingen TN Logische functies TN CAM TN Coördinaten TN Veilig werken met machines Tekstverwerkingsprogramma Spreadsheetprogramma Domotica bedrijfsbeveiliging Geluidssterktemeter Lichtsterktemeter Elektropneumatisch schakelpaneel CAD-programma (2D) CAM-programma Graveermachine

6 Attractiepark A T Z E A  2  1  4  6  10  2-3  10  2-3  10
Begin hier Begin hier  4  6 A Ontwerp de nieuwe attractie Praktijkoefeningen  10  2-3 T Maak de nieuwe attractie veilig  10  2-3 Z Veilig ijs maken Zet een logeerverblijf op  10  2-3 E Veilig ijs maken Zet een souvenirshop op  6  1-6 A Breid de site van Bringham Park uit  2  1-2 Rond af Rond af Taken Onderwerpen Werkplekken Maak een plattegrond van het logeerverblijf Zoek een activiteitenbegeleider Test de meetapparatuur en controleer de inventaris Schrijf twee ehbo-protocollen Stel een programma op voor de kinderen ALG Passende baan ALG Website maken EC Huisstijl ALG Lay-out en lettertype ZW Hartslag ALG Grafieken ZW Lichaamstemperatuur ZW Ehbo ZW Protocol maken ALG Draaiboek maken Tekstverwerkingsprogramma Spreadsheetprogramma Internetbrowser Woninginrichtingprogramma Webeditor Hartslagmeter Oorthermometer Rolstoel Ehbo-koffer

7 Attractiepark A T Z E A  2  1  4  6  10  2-3  10  2-3  10
Begin hier Begin hier  4  6 A Ontwerp de nieuwe attractie Praktijkoefeningen  10  2-3 T Maak de nieuwe attractie veilig  10  2-3 Z Veilig ijs maken Zet een logeerverblijf op  10  2-3 E Veilig ijs maken Zet een souvenirshop op  6  1-6 A Breid de site van Bringham Park uit  2  1-2 Rond af Rond af Taken Onderwerpen Werkplekken Verwerk de enquêteresultaten Richt de winkelruimte in Bestel artikelen voor de nieuwe shop Maak een artikelpresentatie Leer werken met de nieuwe kassa Promoot de souvenirshop ALG Grafieken EC Winkelinrichting EC Orders plaatsen EC Compositie EC Kassawerkplek in orde maken EC Artikelen aanslaan op de kassa ALG Poster maken EC Huisstijl Tekstverwerkingsprogramma Spreadsheetprogramma Woninginrichtingsprogramma Voorraadbeheersysteem Vitrinebeveiliging (eventueel) Barcodegenerator Kassasysteem Barcodelezer Beeldbewerkingprogramma (eventueel)

8 Attractiepark A T Z E A  2  1  4  6  10  2-3  10  2-3  10
Begin hier Begin hier  4  6 A Ontwerp de nieuwe attractie Praktijkoefeningen  10  2-3 T Maak de nieuwe attractie veilig  10  2-3 Z Veilig ijs maken Zet een logeerverblijf op  10  2-3 E Veilig ijs maken Zet een souvenirshop op  6  1-6 A Breid de site van Bringham Park uit  2  1-2 Rond af Rond af Taken Onderwerpen Werkplekken Maak een webpagina over de uitbreidingen Maak een wervende geluidsclip ALG Website maken EC Huisstijl ALG Lay-out en lettertype ALG Geluidsclip maken Tekstverwerkingsprogramma Spreadsheetprogramma Internetbrowser Webeditor Beeldbewerkingprogramma Digitale videocamera (of ander apparaat waarmee je geluid kunt opnemen)

9 Attractiepark A T Z E A  2  1  4  6  10  2-3  10  2-3  10
Begin hier Begin hier  4  6 A Ontwerp de nieuwe attractie Praktijkoefeningen  10  2-3 T Maak de nieuwe attractie veilig  10  2-3 Z Veilig ijs maken Zet een logeerverblijf op  10  2-3 E Veilig ijs maken Zet een souvenirshop op  6  1-6 A Breid de site van Bringham Park uit  2  1-2 Rond af Rond af Taken Onderwerpen Werkplekken Terugkijken Vooruitkijken ALG Samenvatten Spreadsheetprogramma


Download ppt "Attractiepark In deze box gaan de leerlingen aan de slag in het attractiepark Bringham Park. Ze bedenken een nieuwe attractie, zorgen dat deze veilig functioneert,"

Verwante presentaties


Ads door Google