Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdAlfons Martens Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Holly Cheung, Mellissa Geustskens, Cindy de Gilder en Cleo Graaf klas Groen
2
Wat is E-mail Marketing? E-mail Marketing is een directe manier van marketing om via de mail de doelgroep direct te bereiken. Voorbeeld: groupon
5
Wat zijn de potentiële mogelijkheden van E-mail Marketing? het is goedkoop; het komt direct onder de aandacht van de mensen; het is gemakkelijk te traceren En hoe kun je deze mogelijkheden gebruiken? een mailbestand van een bedrijf overnemen; bezoekers laten registreren
6
Wat zijn de potentiële problemen van E-mail Marketing? misbruik; geen traditioneel reclamemedium; geen garantie En hoe voorkom je deze problemen? luister naar je klanten; kies een maandelijks contactmoment; opt-in, dubbele opt-in en opt-out
7
Om e-mail spam te voorkomen: laat geen e-mailadressen achter op internet; reageer niet op ongevraagde berichten; pas op voor mogelijke virussen in ongevraagde berichten; reageer niet op kettingbrieven; koop niets via ongevraagde berichten; gebruik een spamfilter
8
Wat zijn de laatste ontwikkelingen in E-mail Marketing? E-mail marketing wordt intelligenter: de inhoud van de mailing kun je steeds beter aanpassen de ontvanger, door klikgedrag op websites bij te houden; E-mail marketing (social E-mail marketing): mail zal meer en meer sociale eigenschappen en functionaliteiten krijgen; geïntegreerde push marketing: push kanalen zullen meer aan elkaar worden gekoppeld en alle beschikbare klantdata wordt vastgelegd in een centrale database
9
een restaurant stuurt elke maand het nieuwe menu aan haar vaste gasten, voorzien van een leuke aanbieding of actie; een kapsalon stuurt haar klanten in de maand voor hun verjaardag een e-mail met een felicitatie How (And Why) To Use Email Marketing
10
zijn er nog vragen?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.